Gravatar

#9901 Batsy 14 år siden

9900# Ikke noget jeg vil opleve igen!, og har stadig hoste så jeg håber bare ikke et endnu stort hoste andfald er ved at samle sig igen )=
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9902 wimmie 14 år siden

Nu har du ikke fået lungebetændelse eller sådan noget? :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9903 Wangsgaard 14 år siden

wimmie (9899) skrev:
Nice! Vil også til Scotland :D

Du kan bare komme med :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#9904 MMB 14 år siden

Antlion (9893) skrev:
Men jeg gør det igen. Det er fucking bots, jeg spiller imod!

4K vs. KK
2J vs. AJs
22 vs. AKs
59s vs. 1010
A3 vs. AA

Jeg tabte til alle (over en halv times spil, 150 EUR). Jeg brækker mig i lårtykke stråler!!!

Lad vær at sige, at dine hænder er de førstnævnte?

Bruce (9894) skrev:
#9893 Et råd. Lad være med at spille :) Køb en lotto!

Du mener ikke poker er lotto, vel?
Gravatar

#9905 Skeloboy 14 år siden

Foeller (9904) skrev:
Du mener ikke poker er lotto, vel?

På nettet mod en bot er det meget tæt på
Gravatar

#9906 Bruce 14 år siden

Poker er et hasard spil, som alle andre. Det indeholder dog, til forskel fra lotto, et element af dygtighed hos spilleren, som kan udgøre forskellen imellem at vinde eller tabe. Men det indeholder stadig tilfældighedselementet, som selv den dygtigste ikke kan gardere sig imod.

Jeg har set masser af mine venner begynde på poker og nogle har spillet i flere år, læst masser med bøger for at lære teknikker. De starter med at vinde en smule på de små indsatsborde og bygger en lille formue op og går op i indsats. På et eller andet tidspunkt ryger de ind i deres overmænd (eller sandsynligheden er imod dem) og så revurderer de deres teknik i lyset af, at deres formue smuldrer. Hvis de er blandt de heldige, så har de efter 2 år, haft en indtjening, som svarer til 0-1$ indtjening i timen.

Når alt kommer til alt, er også de, afhængige af sandsynligheder og held.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9907 Skeloboy 14 år siden

#9906 - jeg mener ikke, at poker er hasard. Og du skriver selv modargumentet: "På et eller andet tidspunkt ryger de ind i deres overmænd". Alene af den grund, kan det ikke være hasard, hvis der er overmænd.

Desuden er definition af hasardspil "ets pil hvis udfald udgøres af tilfældigheder". Selvfølgelig er der en vis portion tilfældighed og held i poker, men graden af kontrol over ens egen gevinst er så stor, at jeg ikke vil betegne poker som hasard.
Gravatar

#9908 Bruce 14 år siden

Skeloboy (9907) skrev:
#9906 - jeg mener ikke, at poker er hasard. Og du skriver selv modargumentet: "På et eller andet tidspunkt ryger de ind i deres overmænd". Alene af den grund, kan det ikke være hasard, hvis der er overmænd.

Og jeg skrev også "(eller sandsynligheden er imod dem)". Der vil være undtagelser og der vil være undtagelser, som bekræfter reglen. Any which way, så er sandsynligheden i form af held/uheld et integreret element. Hvis Gus taber 1 mio. så er det ikke fordi han ikke er dygtig, men han havde blot ikke lige sandsynligheden med ham denne gang. Og som der er Gus'er, som tjener penge, er der også Gus'er, som taber penge.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9909 Batsy 14 år siden

9902# Håber jeg sku ikke!, det dog ikke så slemt lige nu! =D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9910 Skeloboy 14 år siden

Bruce (9908) skrev:
Og jeg skrev også "(eller sandsynligheden er imod dem)". Der vil være undtagelser og der vil være undtagelser, som bekræfter reglen. Any which way, så er sandsynligheden i form af held/uheld et integreret element.

Ja, det er det helt sikkert, men du kan sagtens vinde selvom du umuligt kan vinde på dine kort alene. Og det er netop her, hvor poker adskiller: selvom du 100% har de dårligste kort, kan du stadig vinde ved at bluffe dig. Derfor er sandsynlighselementet ikke altafgørende, og det er ofte mere reglen END undtagelsen, at det sker...

Skriv ny kommentar: