Gravatar

#9911 Bates 14 år siden

En uges sygdom efter roskilde.... 0/6

baaahhh det' nedtur!
Gravatar

#9912 HelmerJ 14 år siden

Selv på arbejde uden noget at lave 2/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9913 Collateral 14 år siden

At bestille fra Amazon og CDON på samme dag, og at Amazon er den hurtigere af de to... ja hvad skal man give det? 6/6 til amazon for hurtig levering, stort udvalg og fine priser. 2/6 til CDON for ret langsom levering, ok udvalg og seriøse overpriser, særligt på forsendelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9914 Skeloboy 14 år siden

#9913 - jamen...hvorfor så overhovedet bestille ved CDON? :)
Gravatar

#9915 Collateral 14 år siden

#9914: Jeg har bestilt "White Noise 1 + 2" til min lillesøster (som har fødselsdag d. 14. Juli) og skulle derfor være sikker på danske tekster. Og da var CDON lige det eneste sted jeg kunne finde. Overrasker mig bare at 1) jeg kan få gratis forsendelse fra hvorend Amazon sender fra, men ikke i DK og 2) at CDON er så længe om at levere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9916 davenport 14 år siden

Sidder også helt selv på arbejde. Kører sgu hjem om lidt. Det her er simpelthen for kedeligt!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9917 Bobby Singer 14 år siden

Wangsgaard (9897) skrev:
Har fået et kollegieværelse i skotland og har lige bestilt min flybillet så nu er der ingen vej tilbage :) 6/6

Spændende og tillykke med det! :D
Idjit
Gravatar

#9918 Bruce 14 år siden

Skeloboy (9910) skrev:
Og det er netop her, hvor poker adskiller: selvom du 100% har de dårligste kort, kan du stadig vinde ved at bluffe dig. Derfor er sandsynlighselementet ikke altafgørende, og det er ofte mere reglen END undtagelsen, at det sker...

At bluffe er stadig et sandsynlighedselement/held/uheld, ikke mindst ligeså snart man bevæger sig "højere op" i fødekæden på poker bordene og ikke mindst ved netspil, hvor man ikke kan se hinanden.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9919 BN 14 år siden

Collateral (9913) skrev:
At bestille fra Amazon og CDON på samme dag, og at Amazon er den hurtigere af de to... ja hvad skal man give det? 6/6 til amazon for hurtig levering, stort udvalg og fine priser. 2/6 til CDON for ret langsom levering, ok udvalg og seriøse overpriser, særligt på forsendelse.

Overpriser på forsendelse? Det har jeg aldrig oplevet hos CDON. Men nu køber jeg også kun film (og musik) hos dem, når de har tilbud. Man skal i øvrigt ikke have handlet hos dem ret mange gange, før de forærer én en gratis-kode til fragtfri levering. En sådan gratis-kode har jeg efterhånden fået af dem en del gange.

Jeg veksler hele tiden mellem at bruge T.P Marked, play.com, dvdcity.dk, dvdoo.com, Fona (når de har film til 50 kr. pr. stk.) og cdon.com. Det er kun i særlige tilfælde jeg benytter Amazon og sendit.com.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9920 MMB 14 år siden

Er på ferie, men skal nok vende tilbage med et langt indlæg, når jeg kommer tilbage :)

Skriv ny kommentar: