Er på ferie, men skal nok vende tilbage med et langt indlæg, når jeg kommer tilbage :)
Gør dig ingen ulejlighed. Emnet interesserer mig for lidt til at gide debattere det og det er en indgroet holdning fra studiet af venner over lang tid, du får yderst svært ved at bearbejde :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Nej, overhovedet ikke. Men mine film SKAL have danske undertekster, ikke så meget for min skyld som for konens. Så bortset fra musik- eller koncertfilm (og Wyatt Earp - director's cut på VHS-bånd) fra amazon.com, køber jeg kun dvd'er med 'Danish Subtitles', hvilket indebærer, at det er amazon.co.uk jeg benytter. :-)
#9921 Collateral 14 år siden
Er du utryg ved at bruge Amazon?
#9922 Bruce 14 år siden
Gør dig ingen ulejlighed. Emnet interesserer mig for lidt til at gide debattere det og det er en indgroet holdning fra studiet af venner over lang tid, du får yderst svært ved at bearbejde :)
#9923 BN 14 år siden
Nej, overhovedet ikke. Men mine film SKAL have danske undertekster, ikke så meget for min skyld som for konens. Så bortset fra musik- eller koncertfilm (og Wyatt Earp - director's cut på VHS-bånd) fra amazon.com, køber jeg kun dvd'er med 'Danish Subtitles', hvilket indebærer, at det er amazon.co.uk jeg benytter. :-)
#9924 Collateral 14 år siden
#9925 BN 14 år siden
;-)
P.S. Har lige tilføjet endnu en film på min Top 200.
#9926 HonoDelLoce 14 år siden
Er det Evan Almighty?
#9927 Collateral 14 år siden
#9928 BN 14 år siden
Nej, den ligger da endnu højere oppe på listen.
#9929 BN 14 år siden
Kigger straks. :-)
#9930 HonoDelLoce 14 år siden
Så højere oppe end 1. pladsen på din top200? :S
I'm confuuuuuuuuuuuuuused...