Gravatar

#9971 PredatorX 14 år siden

SAMCRO (9970) skrev:
Hvad det ham her? ;)

[url= :)[/url]
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9972 PredatorX 14 år siden

Han er så sej ham der filmer i Randers... "Vi er da overhovedet ikke enige" haha... :D
Gravatar

#9973 HonoDelLoce 14 år siden

PredatorX (9972) skrev:
Han er så sej ham der filmer i Randers... "Vi er da overhovedet ikke enige" haha... :D

Jeg har bare det problem med den video, at vi reelt ikke ved, hvad ham med kameraet har sagt til drengen på knallerten..

Jeg er helt med på, at der er nok helt sandsynligt er en ganske god grund til, at der er en regel på stedet om, at knallertkørsel er forbudt.. Men hvordan ham Spielberg med kameraet/telefonen har valgt at indlede hele den her sag er jo ret uvidst.. Jeg skal på ingen måde forsvare ham fjolset i bar overkrop, men der er da grangiveligt blevet sagt et eller andet ikke helt pædagogisk til hans søn, siden han er så opkørt.. Man hører også en kvinde i baggrunden (nok Matthew's kone) råbe, at hendes søn står og græder fordi han er bange for kamera-manden, og om han ikke i stedet bare kunne have spurgt forældrene om de kunne stoppe for det..

Og hvis han nu har over-faret knejten på knallerten.. Hvem er så den største idiot? Manden, der "angribrer" en bette dreng, fordi hans far har givet ham lov til at køre på knallert eller manden, der er oprevet pga. et "overfald" på sin søn?

Igen - jeg vil ingen forsvare.. Jeg siger bare, at det er en af de sager, hvor vi kun får en halv historie, og hvor den første halvdel er mindst lige så vigtig.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9974 PredatorX 14 år siden

Jo det er vi så helt enige om :) Er det ikke de der pocket bikes de kører rundt på? For de er pænt heftige... Men ja, man ser det jo ikke, så ham "ofret" kan let fremstå som en idiot. Men der kan naturligvis godt være grund til hans reaktion.
Gravatar

#9975 Skeloboy 14 år siden

Antlion (9965) skrev:
Normalt kan jeg tolke og afværge konflikter med de hovedtatoverede typer i byen, men denne sørgelige mand valgte at kompensere for sin usikkerhed meget pludseligt.

Som en langhåret person, der kommer har startet sin "gå-i-byen" karriere i Vestjylland, så er jeg ret god til at undgå alle situationer, der kan føre til vold(og tro mig...jeg har fået lovet tæsk mange gange). Jeg har kun én gang fået et par hovedet, som fuldstændig umotiveret...kom gående, og BANG! så fik jeg en knytnæve lige i face...
Gravatar

#9976 HonoDelLoce 14 år siden

Præcis..

Ikke at det undskylder, at han virker lidt tilbagesat med sætningen "du bliver ved med at gå og provokere efter mig".. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9977 BN 14 år siden

Skeloboy (9975) skrev:
kom gående, og BANG! så fik jeg en knytnæve lige i face...

Det har jeg også prøvet, nemlig ved en Grøn Koncert engang. En fyr, jeg aldrig nogensinde før havde set, og som aldrig før havde set mig, rejste sig pludselig op og stillede (heldigvis) sin øl fra sig på græsset, hvorefter han vadede hen og flåede min halskæde af og stak mig en knytnæve lige i fjæset. Jeg blev bare stående og så på ham (slaget var ikke så hårdt), sådan lidt overrasket. Han afventede tydeligvis min reaktion. Jeg vendte mig så bare om og gik roligt derfra og efterlod ham stående med et måbende udtryk. Han fulgte ikke efter mig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9978 HonoDelLoce 14 år siden

Men - beholdte han så din halskæde?
Gravatar

#9979 BN 14 år siden

HonoDelLoce (9978) skrev:

Men - beholdte han så din halskæde?

Nej, jeg tror, den blev liggende på jorden. Det var bare sådan en billig discount-ting, og den gik i stykker, da han rev den af.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9980 HonoDelLoce 14 år siden

Nåh okay så..! :)

Not worth risking a broken arm for, then! :)

Skriv ny kommentar: