Peter Jackson, Andy Serkis og Co. med en ny videoblog, omkring The Hobbit, denne gang taler de mere omkring Locations, og Andy Serkis er også røget lidt mere bag kameraet, er vild med Crew'ets T-Shirts 200 days to go 8-)
Jeg havde tydeligvis problemer med formuleringen alligevel (bevidner spam også om). Det var skam ikke mine venner, der slåssede, men en tilfældig galning, som begyndte at slå løs på os. Begrundelse: Vi lånte hans vens lighter, hvilket åbenbart var "at spille smart".
Normalt kan jeg tolke og afværge konflikter med de hovedtatoverede typer i byen, men denne sørgelige mand valgte at kompensere for sin usikkerhed meget pludseligt.
Jeg har selv lidt optur fortiden da jeg ikke har ondt i mit knæ mere som har plaget mig i snart 1 år! Tror det er mig vægttab som jeg igangsatte i november som er skylden :)
Jeg havde tydeligvis problemer med formuleringen alligevel (bevidner spam også om). Det var skam ikke mine venner, der slåssede, men en tilfældig galning, som begyndte at slå løs på os. Begrundelse: Vi lånte hans vens lighter, hvilket åbenbart var "at spille smart".
Normalt kan jeg tolke og afværge konflikter med de hovedtatoverede typer i byen, men denne sørgelige mand valgte at kompensere for sin usikkerhed meget pludseligt.
#9961 elwood 14 år siden
Helikoptere + LOTR Music = Epicness!!!
6/6
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9962 Skeloboy 14 år siden
Det er fandeme dumt! Tror aldrig, der har været en slåskamp i min vennegruppe...
#9963 Batsy 14 år siden
#9964 TheEnd 14 år siden
#9965 Antlion 14 år siden
#9966 evermind 14 år siden
#9967 Wangsgaard 14 år siden
Jeg har selv lidt optur fortiden da jeg ikke har ondt i mit knæ mere som har plaget mig i snart 1 år! Tror det er mig vægttab som jeg igangsatte i november som er skylden :)
#9968 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9969 PredatorX 14 år siden
Hvor var det henne?
#9970 Bobby Singer 14 år siden
[url= ;)[/url]