Gravatar

#9961 elwood 14 år siden

Peter Jackson, Andy Serkis og Co. med en ny videoblog, omkring The Hobbit, denne gang taler de mere omkring Locations, og Andy Serkis er også røget lidt mere bag kameraet, er vild med Crew'ets T-Shirts 200 days to go 8-)

Helikoptere + LOTR Music = Epicness!!!

6/6
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9962 Skeloboy 14 år siden

Antlion (9957) skrev:
Slåskamp forårsaget af efterspørgsel efter lighter - 0/6

Det er fandeme dumt! Tror aldrig, der har været en slåskamp i min vennegruppe...
Gravatar

#9963 Batsy 14 år siden

#Arg kan ikke vente til at se den fantastiske verden og mere musik fra Howard Shore!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9964 TheEnd 14 år siden

Ny film på vej fra Martin McDonagh's side - 6/6
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#9965 Antlion 14 år siden

#9962:

Jeg havde tydeligvis problemer med formuleringen alligevel (bevidner spam også om). Det var skam ikke mine venner, der slåssede, men en tilfældig galning, som begyndte at slå løs på os. Begrundelse: Vi lånte hans vens lighter, hvilket åbenbart var "at spille smart".

Normalt kan jeg tolke og afværge konflikter med de hovedtatoverede typer i byen, men denne sørgelige mand valgte at kompensere for sin usikkerhed meget pludseligt.
Gravatar

#9966 evermind 14 år siden

#9944 Nice going, Brucie! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9967 Wangsgaard 14 år siden

Super fedt Bruce!

Jeg har selv lidt optur fortiden da jeg ikke har ondt i mit knæ mere som har plaget mig i snart 1 år! Tror det er mig vægttab som jeg igangsatte i november som er skylden :)

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#9968 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Finder det ret irriterende at jeg ikke kan installere Service Pack 1 til Windows 7.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#9969 PredatorX 14 år siden

Antlion (9965) skrev:
#9962:

Jeg havde tydeligvis problemer med formuleringen alligevel (bevidner spam også om). Det var skam ikke mine venner, der slåssede, men en tilfældig galning, som begyndte at slå løs på os. Begrundelse: Vi lånte hans vens lighter, hvilket åbenbart var "at spille smart".

Normalt kan jeg tolke og afværge konflikter med de hovedtatoverede typer i byen, men denne sørgelige mand valgte at kompensere for sin usikkerhed meget pludseligt.

Hvor var det henne?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9970 Bobby Singer 14 år siden

Antlion (9965) skrev:
#9962:

[url= ;)[/url]
Idjit

Skriv ny kommentar: