Gravatar

#1 Fellaheen 13 år siden

Tja, jeg synes det er en oplagt måde at få vist hinanden nogle film på. Søgte efter en tråd ala denne og kan se, der findes én (vil Filmz ikke snart fjerne mekanismen, der låser gamle tråde???!), men den vandt ikke stor popularitet og er nu død. Lad os prøve igen, og med udvidet mulighed for at poste filmscener til bedømmelse på en, skal vi sige, højst 30 minutter længde? Og bedømmelsen kan passende foregå verbalt eller hvis man ønsker det på en skala fra 1 til 10.

Lad os lægge ud med det bedste:

[url= House is Black (Forough Farrokhzad)[/url]
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2 Fellaheen 13 år siden

Svar nu!!
Gravatar

#3 Fellaheen 13 år siden

Vil I ikke se "The House is Black" eller hvad er problemet??
Gravatar

#4 Fellaheen 13 år siden

Vil I bedømme en anden film?
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Ja, vi vil bedømme Transformers 3.
Gravatar

#6 Fellaheen 13 år siden

Den er for lang.
Gravatar

#7 MMB 13 år siden

For at være helt ærlig så gider jeg sgu ikke se en 22 minutter iransk kortfilm for at bedømme den. :)
Gravatar

#8 Fellaheen 13 år siden

Du må gerne se den uden at bedømme den.
Gravatar

#9 MMB 13 år siden

...
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

#1 Jeg er imponeret over dens billeder af spedalsk kolonien, som i den grad får én til at prise sig lykkelig over de små problemer man har i sit eget liv. Feel good cinema er det ikke ligefrem, men det er interessant at se, hvorledes mange finder mening og trøst i religion, midt i elendighederne.

8/10

One take shoots nævnes ofte pga. en visuel imponator effekt. Denne scene er en 3 minutter af slagsen, hvori dialogen er det centrale. Preston Sturges er desværre ikke så kendt en instruktør, men for dælen, hvor kunne han få sine skuespillere til at levere det ypperste.

http://movieclips.com/Yqv9-sullivans-travels-movie...
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: