#92 første gang jeg hørte themet ville jeg bare have mere og det kom der heldigvis også:) man kan føle action i themet, men ikke så meget pirat/sørøver over det. 7/10
det lyder meget bedre i filmen men kan ikke finde et ordentlig klip med det så i får det på klaver i stedet :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg troede, at vi blev enige om, at vi kun skulle linke til musik, som var direkte komponeret i forbindelse med filmen?
Jeg vil dog erklære mig enig i, at intermezzoen fra Mascagnis mesterlige "Cavalleria rusticana"-opera er en de smukkeste musikalske fusioner i Scorceses fantastiske film!
Skal vi lave reglerne om, så det er tilladt at linke til musik, som ikke var direkte komponeret i forbindelse med filmen?Jeg stemmer JA!
#95 Eftersom tråden hedder "Bedøm Filmmusik" virker det lidt misvisende, at tråden derfor skulle udvikle sig til en almen musik-tråd, hvor folk bedømmer alt fra blues til lady Gaga blot fordi nummeret har været spillet i en film - synes du ikke?
Jeg ville i hvert fald synes det var synd, da jeg holder meget af filmmusik og godt kan lide at rode gennem tråden og se hvad folk synes om musikken.
Det er et temmelig godt spørgsmål, og jeg har da også tænkt på, at eksempelvis musikken fra flere af Stanley Kubrick's film + fra en film som 'A Room With a View', samt fra mange andre film man kunne komme i tanke om, jo er udelukket fra tråden, sådan som reglerne er nu.
Skal vi vente og høre nogle flere brugere, før vi vedtager det ene eller det andet? Det kunne bare være alle, der indtil nu har deltaget i tråden.
Enig, men tænk hvis man skal sidde og bedømme Keld og Hilda sange fordi de er blevet spillet i en film..? Totalt hypotetisk, da jeg ikke regner med nogle vil vælge Keld og Hilda, men hvorfor ikke bare oprette en "Bedøm Musikken"-tråden til dette, så man ikke ødelægger denne fine tråd til ren OST..?
#91 Skeloboy 16 år siden
Fra Hero
#92 Ericmase 16 år siden
#93 MOVIE1000 16 år siden
7/10
det lyder meget bedre i filmen men kan ikke finde et ordentlig klip med det så i får det på klaver i stedet :)
#94 Skeloboy 16 år siden
6/10
Så skal vi have en åbningsnummer:
#95 Antlion 16 år siden
Jeg troede, at vi blev enige om, at vi kun skulle linke til musik, som var direkte komponeret i forbindelse med filmen?
Jeg vil dog erklære mig enig i, at intermezzoen fra Mascagnis mesterlige "Cavalleria rusticana"-opera er en de smukkeste musikalske fusioner i Scorceses fantastiske film!
Skal vi lave reglerne om, så det er tilladt at linke til musik, som ikke var direkte komponeret i forbindelse med filmen? Jeg stemmer JA!
#96 tranberg 16 år siden
Eftersom tråden hedder "Bedøm Filmmusik" virker det lidt misvisende, at tråden derfor skulle udvikle sig til en almen musik-tråd, hvor folk bedømmer alt fra blues til lady Gaga blot fordi nummeret har været spillet i en film - synes du ikke?
Jeg ville i hvert fald synes det var synd, da jeg holder meget af filmmusik og godt kan lide at rode gennem tråden og se hvad folk synes om musikken.
My vote (if I have one) is NEJ
#97 BN 16 år siden
Det er et temmelig godt spørgsmål, og jeg har da også tænkt på, at eksempelvis musikken fra flere af Stanley Kubrick's film + fra en film som 'A Room With a View', samt fra mange andre film man kunne komme i tanke om, jo er udelukket fra tråden, sådan som reglerne er nu.
Skal vi vente og høre nogle flere brugere, før vi vedtager det ene eller det andet? Det kunne bare være alle, der indtil nu har deltaget i tråden.
#98 tranberg 16 år siden
Enig, men tænk hvis man skal sidde og bedømme Keld og Hilda sange fordi de er blevet spillet i en film..?
Totalt hypotetisk, da jeg ikke regner med nogle vil vælge Keld og Hilda, men hvorfor ikke bare oprette en "Bedøm Musikken"-tråden til dette, så man ikke ødelægger denne fine tråd til ren OST..?
#99 BN 16 år siden
Er du ude på at give mig mareridt?! :-D
Men indeholder mange 'original soundtrack'-udgivelser ikke også musik, der ikke er komponeret specielt til de pågældende film?
#100 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"