Det er sådan set meget simpelt, jeg linker til en sang og den næste som poster et indlæg, skal så bedømme sangen med en karakter fra 1 til 10. Efter at man har bedømt sangen, linker man så til en ny.
Jeg vil forslå at man bruger Youtube, eftersom man kan finde de fleste sange derinde.
Det vil måske også være en god ide at holde bedømmelsen og linket til et indlæg, for så bliver det lidt mere overskueligt.
Ja det kan jo ikke undgå at blive meget subjektivt så jeg vil ligge hårdt ud.
Hader Guns! :D og det er der mange grunde til. denne sang må dog siges at være noget af det bedste jeg har hørt på den front (Granted... det er ikke særlig meget)
#1 Bobby Singer 17 år siden
Det er sådan set meget simpelt, jeg linker til en sang og den næste som poster et indlæg, skal så bedømme sangen med en karakter fra 1 til 10. Efter at man har bedømt sangen, linker man så til en ny.
Jeg vil forslå at man bruger Youtube, eftersom man kan finde de fleste sange derinde.
Det vil måske også være en god ide at holde bedømmelsen og linket til et indlæg, for så bliver det lidt mere overskueligt.
Alle genrer for musik er tilladt.
Jeg lægger ud med den her:
#2 Wrangque 17 år siden
Ja det kan jo ikke undgå at blive meget subjektivt så jeg vil ligge hårdt ud.
Hader Guns! :D og det er der mange grunde til. denne sang må dog siges at være noget af det bedste jeg har hørt på den front (Granted... det er ikke særlig meget)
Den for 5/10 herfra!
Jeg prøver så i stedet med denne her:
[url=
#3 filmfan 17 år siden
Jeg giver den 7/10 *******
Her er noget helt andet ... og så alligevel.
[url]
Edit: Sorry ... mit indlæg og bedømmelsen var rettet imod den første sang
Nu har jeg så hørt Breakable. Det er mere mig. 9/10
#4 Bobby Singer 17 år siden
Breakable - Faktisk en ganske okay sang, måske ikke lige det jeg høre mest, men jeg tror, jeg vil give den 7/10.
#3 - Fantastisk sang, man slapper jo helt af når man hører den. 8/10
Interessante bud indtil videre, jeg har ikke hørt nogle af sangene før. :)
Nå men så prøver jeg med den her:
#5 MadMartigan 17 år siden
4/10 her fra.
Næste.
#6 Pytter 17 år siden
Det må blive 4/10
Her kommer den næste:
[url=
#7 Michael Andersen 17 år siden
8/10
Så skifter vi genre og sætter tempoet op:
[url= Fuego[/url]
#8 filmz-mrhands 17 år siden
Er normalt ikke meget for sydamerikansk musik, men det er sgu et flot mixture han har fået lavet der. Dygtig gutarist.
[url= Can Dance - Rakim[/url]
#9 nakalay 17 år siden
Det er sgu ikke lige mig, må jeg indrømme.
[url= glade 90'ere[/url].
#10 Wrangque 17 år siden
7/10!
[url=