Der gik vist lidt kage i det, men jeg stemmer så på #104: Dejligt stenet, helt ok: 6/10
En af mine favoritter med monstermagneten:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Har været rigtig meget fed musik, der er blevet rakket ned. Meget trist :( Bl.a. #90 - Die Prinzen er sgu for sjove, 8/10 til det nummer. Men også fedt at se gode bedømmelser af fed musik, såsom Kyuss. Thumbs up.
#106 - Ikke lige mig, men ikke direkte dårligt. 5/10.
[url= og ham Jim[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#107 Ikke noget dårligt BJM nummer, dog heller ikke det bedste synes jeg 10/10 :)
De fleste kender nok dem her bedst fra Oh Brother med nummeret Man of Constant Sorrow.
Her er et nummer der handler om, hvor galt det kan gå når man er for doven til at høste sit korn :) Alison Krauss & Union Station - The Boy Who Wouldn't Hoe Corn
(den dobro intro giver mig altid gåsehud) Desværre stopper nummeret før tid. Øv nb. Dvd'en kan anbefales hvis man er til den slags. De spiller fantastisk, og Alison synger som en engel.
#108 Slet ikke min genre ellers, men et virkelig godt nummer: 7/10
Hvilken dvd er der tale om?
En klassiker fra mine "unge" dage:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#101 nakalay 17 år siden
[url=
#102 Benway 17 år siden
I anledning af den nye film skal vi næsten have dem her med:
#103 Bates 17 år siden
[url= gonna miss me[/url]
#104 duuk74 17 år siden
Kan normalt godt lide 80'er pop, men synes ikke det nummer er så catchy igen 10/10
Nu skal der stenes:
#105 filmz-yoshimura 17 år siden
En af mine favoritter med monstermagneten:
#106 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#107 dyg 17 år siden
#106 - Ikke lige mig, men ikke direkte dårligt. 5/10.
[url= og ham Jim[/url].
#108 duuk74 17 år siden
De fleste kender nok dem her bedst fra Oh Brother med nummeret Man of Constant Sorrow.
Her er et nummer der handler om, hvor galt det kan gå når man er for doven til at høste sit korn :)
Alison Krauss & Union Station - The Boy Who Wouldn't Hoe Corn
(den dobro intro giver mig altid gåsehud)
Desværre stopper nummeret før tid. Øv
nb. Dvd'en kan anbefales hvis man er til den slags. De spiller fantastisk, og Alison synger som en engel.
#109 filmz-yoshimura 17 år siden
Hvilken dvd er der tale om?
En klassiker fra mine "unge" dage:
#110 Slettet Bruger [258785926] 17 år siden
Noget American Idol (guilty pleasure) - her er en af årets absolutte frontrunners: