Gravatar

#131 dyg 17 år siden

#130 - 9/10 - Er noget af det fedeste jeg længe har hørt. Thumbs up!

[url= sødt, så trist[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#132 filmz-jonasgr 17 år siden

Fantastisk med Queen, har hørt dem fra ende til anden i de tidlige 90'er. 9/10

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#133 NightHawk 17 år siden

# 128 -

Ja de holder fortsat et højt niveau gutterne fra Georgia. Syntes det er fedt, at de forsætter det mere oldscool rock/pop fra "Around The Sun" og altså vender tilbage til rødderne så at sige. Må indrømme at selvom både "Up" og "Reveal" absolut ikke var dårlige, begge indeholdt imo mindst 5-6 gode sange, ja så brød jeg mig ikke om den eksperimenterende elektroniske lyd der præger de albums.

Jeg skal ha fat i det nye album imorgen og håber at det er ligså godt som første singlen. :)

# 130 -

Kæft jeg har tårer i øjnene af grin lige nu. På en gang fedt fedt rock og så med et helt overrumplende tvist. Fatastisk! 10/10, herfra. :D

# 131 -

En klassiker som går lige i hjertet. Ufattelig smuk sang. 10/10.

# 132 -

Er ret vild med Placebo, men denne er dog ikke min favorit, så må nøjes med at gi' den 7/10. Jeg holder mere af "Pure Morning" og "Every You, Every Me". :)

Så skal vi lidt frem i tiden og høre et lækkert lækkert nummer fra en af mine yndlings sangerinder :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#134 duuk74 17 år siden

Lige lovligt kedeligt, men skal da ha 10/10 (for engang skyld)

Nu skifter vi stil igen. Tysk reggae :p

"die Nacht ist vorbei
die bösen Geister sind weg"

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#135 tiany 17 år siden

#134 personligt kan jeg bedre lide Ding med seed, men det her nummer er dog meget afslappende at lytte til - så vi giver det en 6/10

Nu rocker vi videre med et covernummer:
Valar morghulis
Gravatar

#136 BN 17 år siden

#135:

4/10 - fed basgang og solid rytme i et nummer med en stemning á la 'jeg slår hele min familie og mig selv ihjel lige om lidt'. ;-) ... Det er sangeren, der afholdt mig fra at give 5/10.

[url= af verdens bedste (og længste) guitar-soloer[/url]

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#137 NightHawk 17 år siden

# 134 -

Er det ikke en lidt høj karakter at gi', hvis du synes sangen er kedelig ? :)

# 135 -

Two Thumbs Up for din musiksmag. :) Dog er denne coverversion ikke helt vellykket. Syntes den daler lidt i kvalitet til sidst, så det må blive 7/10.

# 136 -

Ahh hva...Så deprimerende er den sang vist ikke ligefrem, så man får lyst til at slå sin familie ihjel. Ved godt du joker, men alligevl en lidt spøjs kommentar. :)

Mht. Pink Floyd, ja så er det ikke lige min kop the', men derfor betragter jeg stdig det her nummer som en klassiker. Tempoet liiidt for langsomt så, 9/10.

Hvad siger i så til de her to Canadiske tøser her ? Jeg blev fan af dem i starten af sidste år, da jeg hørte sangen "Superstar" på youtube.

Den her sang er fra den nyeste CD ; "The Con" :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#138 BN 17 år siden

#137:

Hehe, jeg spøgte ikke med, at det giver LYTTEREN lyst til at begå mord, men med at sangeren/sangen lød lidt deprimeret/livstræt. :-D .... Men det er bare mig, der ikke er så vild med heavy rock og den klagende, vrængende, nasale/hæse måde sangerne i disse bands ofte synger på.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#139 tiany 17 år siden

#137 Jo tak - audioslave er en af mine svagheder ;)

Har aldrig før hørt Tegan and Sara, men det falder da i min smag tror endda det bliver bedre jo flere gange man hører den... men lige nu må det blive 7/10

Her er Madonna's yndlings sang for tiden - jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om den:
Valar morghulis
Gravatar

#140 frygtl0s 17 år siden

#139 4/10 kedelig og ligegyldig tekst dog lidt sjov og en flot stemme. Pop der er glemt i løbet af 2 minutter...

Neutral Milk Hotel - Holland 1945:
[url]
(det er en liveoptagelse så optagelsen er ikke helt perfekt)

Skriv ny kommentar: