Sådan havde jeg det også første gang jeg hørte Tegan and Sara. Men som du siger ja, så blir det kun bedre og bedre jo flere gange man hører deres musik/sange. Melodi & Tekstmæssigt er der også tale om høj høj klasse, imo på de tre albums, som jeg har med dem :
"This Business of Art", "So Jealous" og "The Con" :
Her er "Superstar" som jeg snakkede om før. Der er ikke lavet nogen video til, så man må nøjes med et par stilfotos af de to søstre :
Så kan kun på det varmeste anbefale dig, at høre noget mere af deres musik. :)
# 140 -
Hmm, ah det rykkede sgu ikke lige i mig det nummer her. Synes det er meget monotomt at høre på. Ja, kort og godt så mangler det noget nerve. Sorry, men det blir kun 5/10. :)
Så skal vi et smut rundt i nabolaget med Editors :
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#142 Slet ikke dårligt. 7/10 Jeg savner britpop. Her er et nummer fra da bølgen var på sit højeste, og hvor videoen er en kærlig hilsen til en af mine yndlingsfilm "Last Year in Marienbad":
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#148 Meget ... hudløst. Men ikke voldsomt godt: 4/10
[url= little 70s flavoured chugga chugga[/url] Og bare luk øjnene - ved ikke, hvem der har kreeret den håbløse hjemmevideo.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 NightHawk 17 år siden
Sådan havde jeg det også første gang jeg hørte Tegan and Sara. Men som du siger ja, så blir det kun bedre og bedre jo flere gange man hører deres musik/sange. Melodi & Tekstmæssigt er der også tale om høj høj klasse, imo på de tre albums, som jeg har med dem :
"This Business of Art", "So Jealous" og "The Con" :
https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_/026-4232...
Her er "Superstar" som jeg snakkede om før. Der er ikke lavet nogen video til, så man må nøjes med et par stilfotos af de to søstre :
Så kan kun på det varmeste anbefale dig, at høre noget mere af deres musik. :)
# 140 -
Hmm, ah det rykkede sgu ikke lige i mig det nummer her. Synes det er meget monotomt at høre på. Ja, kort og godt så mangler det noget nerve. Sorry, men det blir kun 5/10. :)
Så skal vi et smut rundt i nabolaget med Editors :
#142 mr gaijin 17 år siden
--
Britisk musik, da det virkelig var godt tilbage i 90erne. Echobelly:
#143 Benway 17 år siden
Jeg savner britpop. Her er et nummer fra da bølgen var på sit højeste, og hvor videoen er en kærlig hilsen til en af mine yndlingsfilm "Last Year in Marienbad":
#144 filmz-jonasgr 17 år siden
Vi tager en tur til Skotland og ser lidt klip af Bogie og Bacall.
'Cause I'm evil"
#145 JannikAnd 17 år siden
Sveriges Yeah Yeahs Yeahs
#146 davenport 17 år siden
Tid til vold og funk:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7-0yatN1gc
Læg mærke til den ondeste bas, der får Flea til at ligne en bumset dreng fra musikskolen. Synd han spilder sin tid i Metallica nu..
#147 filmz-jonasgr 17 år siden
Arctic Monkeys
'Cause I'm evil"
#148 Wrangque 17 år siden
7/10
[url= Movie, Brilliant Music![/url]
#149 filmz-yoshimura 17 år siden
[url= little 70s flavoured chugga chugga[/url] Og bare luk øjnene - ved ikke, hvem der har kreeret den håbløse hjemmevideo.
#150 filmz-jonasgr 17 år siden
Tv on the Radio
'Cause I'm evil"