#189 Jeg har vist heller aldrig sagt der skulle gang i den.
Jeg synes f.eks. bare at numre som Over and Over, Another Round og On The Mend og Still fra albummet In Your honour (2005), Big Me fra albummet Foo Fighters (1995) er klasser bedre end det nummer du hev frem. Men fint nok, hvis det er det der gør det for dig er det jo det der er vigtigste. Lidt derfor jeg er imod at give karakterer og konsekvent giver 10/10. Jeg forstår ikke hvorfor der skal sættes karakter på alt? Er ikke meget for at ting absolut skal bombes eller lovprises til skyerne ved hjælp af et karakterstempel. Hvorfor ikke bare nyde at høre noget god musik, og bekende når der er noget der ikke rykker for en.
#195: Fair. Jeg har intet problem med at du syntes det gamle er federe. Men jeg finder det irriterende hvis folk kun kan lide det gamle, bare fordi bands ikke må ændre sig i følge disse mennesker. Men tak for et fyldest gørende svar. Og jeg vil da sige, og jeg også syntes at det ældre af Foo Fighters er godt.
#194: Syntes bestemt der er et eller andet ved numret, men det er sådan lidt for.. Ja jeg ved ikke. Det giver mig bare ikke rigtig noget. 2/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Men jeg finder det irriterende hvis folk kun kan lide det gamle, bare fordi bands ikke må ændre sig i følge disse mennesker.
Nyskabelse og fornyelse er en god ting. Desværre er der bare en del bands, hvor det ikke lykkes så godt for. Bands hvor man sidder med en fornemmelse af, at de nok har fyret det krudt af de nu havde i sig. Derfor er det f.eks. også med smerte i sjælen, at jeg nu må indrømme at mine gamle favoritter Supergrass (som jeg har haft et stort tilhørsforhold til), nok ikke har så meget tilbage. Når det så er sagt, vil jeg da lige tjekke Foo Fighters nye album :)
#194 Jeg var færdig af grin. De er sgu for seje. Og de kan jo rent faktisk spille. Dog ved jeg ikke hvor tit jeg vil smække det nummer på :) Men sjovt er det. "..condensed into 10 short minutes" ..Elsker 70'erne ^^
#196 uhhh. Nightwish, dem kan jeg godt nok ikke helt lide... Jeg ved de har eksiteret i mange år, men de har bare fået deres gennembrud for sent. Og nu ved jeg hun kun synger backing i den her, men jeg kunne altså bedre lide deres gamle sangerinde. Men videoen er flot og det trækker dem op på 3/10
#198 - "Cornier than a corn field". Undskyld, tiany, men det var skrækkeligt. Din smag er ellers god, men de fyre har ingen charme eller selvironi. 2/10.
Nu til et svensk band, der gør mig rigtig glad i den varme tid. Desværre er der ikke bedre videoer end denne:
#191 El vez 17 år siden
Mit næste bud:
#192 dyg 17 år siden
#193 duuk74 17 år siden
Vi bliver lidt i samme gerne:
#194 El Capitan 17 år siden
Klart et af Morcheeba's federe numre.. 9/10
(Jeg ved godt den er lidt lang)
#195 duuk74 17 år siden
Jeg synes f.eks. bare at numre som Over and Over, Another Round og On The Mend og Still fra albummet In Your honour (2005), Big Me fra albummet Foo Fighters (1995) er klasser bedre end det nummer du hev frem.
Men fint nok, hvis det er det der gør det for dig er det jo det der er vigtigste. Lidt derfor jeg er imod at give karakterer og konsekvent giver 10/10. Jeg forstår ikke hvorfor der skal sættes karakter på alt? Er ikke meget for at ting absolut skal bombes eller lovprises til skyerne ved hjælp af et karakterstempel. Hvorfor ikke bare nyde at høre noget god musik, og bekende når der er noget der ikke rykker for en.
#196 Collateral 17 år siden
#194: Syntes bestemt der er et eller andet ved numret, men det er sådan lidt for.. Ja jeg ved ikke. Det giver mig bare ikke rigtig noget.
2/10
#197 duuk74 17 år siden
Nyskabelse og fornyelse er en god ting. Desværre er der bare en del bands, hvor det ikke lykkes så godt for. Bands hvor man sidder med en fornemmelse af, at de nok har fyret det krudt af de nu havde i sig. Derfor er det f.eks. også med smerte i sjælen, at jeg nu må indrømme at mine gamle favoritter Supergrass (som jeg har haft et stort tilhørsforhold til), nok ikke har så meget tilbage.
Når det så er sagt, vil jeg da lige tjekke Foo Fighters nye album :)
#194 Jeg var færdig af grin. De er sgu for seje. Og de kan jo rent faktisk spille. Dog ved jeg ikke hvor tit jeg vil smække det nummer på :) Men sjovt er det.
"..condensed into 10 short minutes" ..Elsker 70'erne ^^
#198 tiany 17 år siden
Men videoen er flot og det trækker dem op på 3/10
Ich+Ich
#199 JannikAnd 17 år siden
Nu til et svensk band, der gør mig rigtig glad i den varme tid. Desværre er der ikke bedre videoer end denne:
Ingenting - Här kommer solen
#200 El vez 17 år siden
Så skal der skrues op!