Gravatar

#1131 Sweetiebellefan 14 år siden

#1128

Han er da The Boss!

10/10

Så er der svensk folkemusik og techno i en køre.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1132 NightHawk 14 år siden

# 1131 -

Ja, det var da væsenligt bedre end de to foregående sange, du har lagt op, 4/10. :)

------------

Ok, hvad får man når man blander The Beatles og The Who med Arctic Monkeys og The White Stripes ? Ja, så får man det her :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1133 chronaden 14 år siden

Man får en rodet affære uden det store indhold :P, 5/10

_________

Ok, hva får man hvis man blander Tom Waits med Tom Waits og tilsætter en LILLE smule Tom Waits, så får man dette!

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1134 NightHawk 14 år siden

# 1133 -

Haha, der er sgu da lidt af en Anders Bircow gemt i dig hva! :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1135 Collateral 14 år siden

#1133: Absolut fantastisk sang og optræden. Herlig skævhed. Han er simpelthen kongen af askebæger stemmer.
6/6

Nu lidt mere Bee Gess, som tidligere i denne tråd er blevet degraderet til "gebis-musik", men i min verden har de noget i deres sange, som de fleste popmusikere i dag kunne lærer af:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1136 Sweetiebellefan 14 år siden

#1135

Old school!

10/10

Tilbage til 1990'erne med B*Witched fra Irland.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1137 Collateral 14 år siden

#1136: Minder mig om da jeg var yngre, og den kedelige ensformige popbølge, som den ganske pænt ligger sig op af. Kedeligt og simpelt. 0/6

Så prøver vi lige at hoppe over i den modsatte grøft:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1138 NightHawk 14 år siden

# 1137 -

Det var nu et ganske fedt nummer. Måske lidt for traditionelt opbygget, men det gør nu egentlig ikke så meget, når der bliver lagt så meget power i sangen som der gør. Og en herlig guitarsolo tilsidst, det trækker også en del op. 7/10.

Så skifter vi spor nok engang og skal nu høre et af de bedste numre fra denne geniale sangerindes nyeste album, "Laws of Illusion".

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1139 chronaden 14 år siden

Hvem kan ikke lide Sarah McLachlan, om det er lidt eller meget. :)

Har aldrig været FAN-fan, men skruer da ikke væk hvis hendes musik lander i radioen.
Generelt behageligt, frisk feel-good musik fra hende.
7/10


Går jeg over til én af sangene fra "Cold Mountain", ikke fordi sangen er derfra (meget ældre), men Jack White er både god i filmen og genial i denne video:

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1140 Skeloboy 14 år siden

#1139 - det er jo megafedt. Fed vokal, 8/10

Nu til noget, der passer til en gråvejrsdag:

Skriv ny kommentar: