Gravatar

#11 tiany 16 år siden

#10 Jeg ved godt at mange mennesker elsker Leonard Cohen.
MEN det gør jeg ikke, han har nogle gode sangtekster, men sangene i sig selv siger mig ikke noget, de får mig nærmere til at falde i søvn. Undskyld jeg ved jeg fornærmer nogle men jeg kan altså ikke give mere end 4/10 her.

Jeg synes der har været alt for lidt Beatles i den her tråd, men det må vi jo så forsøge at lave om på - 1/4-del Beatles:


BONUS:
Til dem som bedre kan lide I Am Sam udgaven
Valar morghulis
Gravatar

#12 NightHawk 16 år siden

# 11 -

Det er jo et superhyggeligt nummer og en udødelig klassiker. McCartneys version og MacLachlans er lige gode i mine ører så de får begge 10/10.

Så minsanten om vi ikke skal kigge forbi Canada nok engang og besøge søstrene Quinn :

Babe moment 1 - 0.42 Sara på cykel. Cute hjelm.
Babe moment 2 - 1.11 closeup af Tegan. (elsker de øjne)
Babe moment 3 - 2.10 Sara ved telefonboksen. Getting it on.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13 Benway 16 år siden

#12 Den er da meget sød, men musikken er desværre slet ikke mig.

Nu er det på tide at blive psykedelisk med dette nummer, som man næppe kan forveksle med noget andet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 filmz-jonasgr 16 år siden

Et rigtigt godt nummer. 8/10

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15 Chili bom bom 16 år siden

#14 Udemærket nummer - 6/10 :)


Sad igår aftes og blev lidt "dansk nostalgisk" og tænkte at nu var det på tide at dette nummer også fik sin plads i dette forum :)

:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#16 tiany 16 år siden

#15 Det er da det ultimative..
Jeg savner virkelig de dage med danske roligans, bolsjedrengene og dengang vi bare kunne spille lidt fodbold.
10/10


KT Tunstall
Valar morghulis
Gravatar

#17 NightHawk 16 år siden

# 16 -

Igen et fedt nummer fra Kt Tunstall. God energi, melodi og cool stemme. 8/10

Så skal vi et smut til en strand i afrika og dyppe tæerne til et vaskeægte sommerhit :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 16 år siden

ja det er overhovedet ikke min smag. Lidt for meget happy hour over detog lidt for meget 80'er wham.

En lidt anden genre fra dette band, All Time Low:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 NightHawk 16 år siden

# 18 -

Ganske udemærket nummer, men ikke noget der rigtigt skiller det ud fra mængden af poprock. 7/10.

Nu skifter vi stil til noget lidt mere hårdt og hæst. Læg mærke til fra 2.25 - 2.42...wow, så forstår man sgu godt hvorfor, at han drikker så meget vand. Det må slide pænt hårdt på stemmebåndet :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#20 filmz-saku 16 år siden

#19 det må gå ind under amerikansk råberock, det er et godt nummer. 8/10



en tur til 1998 som maaske er meget noerdet.
[url=

Skriv ny kommentar: