Gravatar

#101 Collateral 16 år siden

Jeg bryder mig ikke om hendes musik, denne er ingen undtagelse 0/10


"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#102 dyg 16 år siden

2/10 - Kedelig intetsigende mainstream pop. Jeg har aldrig brudt mig om hende og hendes stemme/sang-evner kan jeg heller ikke se det store i.
Edit: For sent :(

Brødrerne Gibb har jeg aldrig haft det store imod omend de heller ikke siger mig det helt store. En pæn sang, men heller ikke mere. 5/10.


[url= Black + Dave Grohl[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#103 filmz-jonasgr 16 år siden

#98 Lol

Jeg kan nu godt lide Placebo også selvom de får nogle tæsk af anmeldere blandt andet Pitchfork som kalder Brian Molko for: He is, how you say, not very bright. Men jeg kan nu også godt lide din argumentation.

Det nummer du postede er overhovedet ikke min stil og det er jo nok lidt unfair at jeg skal anmelde det. Jeg prøvede desperat at finde en volumeknap, men det var der jo ikke rigtig noget af. Hvis jeg vil høre på folk som råber på denne måde, var jeg nok taget ind i parken i dag.

1/10

Edit: for dælen i er hurtige.

#102

Heller ikke min stil selvom jeg dog godt kan lide Foo Fighters, måske det er fordi Jack Black er med i det. Lyder ikke specielt godt. 3/10

Næste nummer fra QOTSA:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#104 NightHawk 16 år siden

# 103 -

Nu er jeg blevet lidt forvirret om det er mig du kommenter på, eller om du mente kadanns indlæg i # 99 i stedet for # 98. Eller er det første afsnit til mig og det nedeste til Kadann. Ja, jeg kan bare ikke få det til at passe sammen ? :)


Mht, Queens of The Stoneage...Altid fedt ligegyldig hvad de laver så, 9/10.

Nu skal vi et smut ud på landevejene med en forsmået trucker :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#105 filmz-sanjo 16 år siden

Lige et spørgsmål, spiller dave grohl med i QOTSA?
Mener bestemt det er ham i videoen her -
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#106 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja det var til #99 det hele.

Der kom til at gå lidt kug i det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#107 NightHawk 16 år siden

# 105 -

Jep, den er god nok. Det er Dave Grohl på trommerne.

# 106 -

ah, ok ja så gir det mening. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#108 frygtl0s 16 år siden

#104 kedelig sang (føles lidt som om de første 20 sekunder er på repeat), men musikken var okay 3/10

Cold War Kids - Hospital Beds:
[url]
Gravatar

#109 NightHawk 16 år siden

# 108 -

Det lød faktisk ret fedt det her trods sin noget enkle opbygning og forsangerens stemme gjorde også et solidt indtryk på mig. Meget stemningsfuldt lavet over hele linjen, 8/10.

Så skal vi en tur forbi grønthandleren. How you like them apples :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#110 tiany 16 år siden

#109 Haha genialt, den havde jeg selv lige overvejet at poste :)
Super 18-årig fra 90erne, jeg er vild med nummeret 9/10


Ja der er ikke rigtig lavet nogen musikvideo endnu, men singlen kan hentes gratis fra deres officelle side(indtil mandag) og jeg er hooked, et af deres fedeste nummer:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: