2/10 - Kedelig intetsigende mainstream pop. Jeg har aldrig brudt mig om hende og hendes stemme/sang-evner kan jeg heller ikke se det store i. Edit: For sent :(
Brødrerne Gibb har jeg aldrig haft det store imod omend de heller ikke siger mig det helt store. En pæn sang, men heller ikke mere. 5/10.
[url= Black + Dave Grohl[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg kan nu godt lide Placebo også selvom de får nogle tæsk af anmeldere blandt andet Pitchfork som kalder Brian Molko for: He is, how you say, not very bright. Men jeg kan nu også godt lide din argumentation.
Det nummer du postede er overhovedet ikke min stil og det er jo nok lidt unfair at jeg skal anmelde det. Jeg prøvede desperat at finde en volumeknap, men det var der jo ikke rigtig noget af. Hvis jeg vil høre på folk som råber på denne måde, var jeg nok taget ind i parken i dag.
Nu er jeg blevet lidt forvirret om det er mig du kommenter på, eller om du mente kadanns indlæg i # 99 i stedet for # 98. Eller er det første afsnit til mig og det nedeste til Kadann. Ja, jeg kan bare ikke få det til at passe sammen ? :)
Mht, Queens of The Stoneage...Altid fedt ligegyldig hvad de laver så, 9/10.
Nu skal vi et smut ud på landevejene med en forsmået trucker :
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det lød faktisk ret fedt det her trods sin noget enkle opbygning og forsangerens stemme gjorde også et solidt indtryk på mig. Meget stemningsfuldt lavet over hele linjen, 8/10.
Så skal vi en tur forbi grønthandleren. How you like them apples :
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#109 Haha genialt, den havde jeg selv lige overvejet at poste :) Super 18-årig fra 90erne, jeg er vild med nummeret 9/10
Ja der er ikke rigtig lavet nogen musikvideo endnu, men singlen kan hentes gratis fra deres officelle side(indtil mandag) og jeg er hooked, et af deres fedeste nummer:
#101 Collateral 16 år siden
#102 dyg 16 år siden
Edit: For sent :(
Brødrerne Gibb har jeg aldrig haft det store imod omend de heller ikke siger mig det helt store. En pæn sang, men heller ikke mere. 5/10.
[url= Black + Dave Grohl[/url].
#103 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg kan nu godt lide Placebo også selvom de får nogle tæsk af anmeldere blandt andet Pitchfork som kalder Brian Molko for: He is, how you say, not very bright. Men jeg kan nu også godt lide din argumentation.
Det nummer du postede er overhovedet ikke min stil og det er jo nok lidt unfair at jeg skal anmelde det. Jeg prøvede desperat at finde en volumeknap, men det var der jo ikke rigtig noget af. Hvis jeg vil høre på folk som råber på denne måde, var jeg nok taget ind i parken i dag.
1/10
Edit: for dælen i er hurtige.
Heller ikke min stil selvom jeg dog godt kan lide Foo Fighters, måske det er fordi Jack Black er med i det. Lyder ikke specielt godt. 3/10
Næste nummer fra QOTSA:
'Cause I'm evil"
#104 NightHawk 16 år siden
Nu er jeg blevet lidt forvirret om det er mig du kommenter på, eller om du mente kadanns indlæg i # 99 i stedet for # 98. Eller er det første afsnit til mig og det nedeste til Kadann. Ja, jeg kan bare ikke få det til at passe sammen ? :)
Mht, Queens of The Stoneage...Altid fedt ligegyldig hvad de laver så, 9/10.
Nu skal vi et smut ud på landevejene med en forsmået trucker :
#105 filmz-sanjo 16 år siden
Mener bestemt det er ham i videoen her -
#106 filmz-jonasgr 16 år siden
Der kom til at gå lidt kug i det.
'Cause I'm evil"
#107 NightHawk 16 år siden
Jep, den er god nok. Det er Dave Grohl på trommerne.
# 106 -
ah, ok ja så gir det mening. :)
#108 frygtl0s 16 år siden
Cold War Kids - Hospital Beds:
[url]
#109 NightHawk 16 år siden
Det lød faktisk ret fedt det her trods sin noget enkle opbygning og forsangerens stemme gjorde også et solidt indtryk på mig. Meget stemningsfuldt lavet over hele linjen, 8/10.
Så skal vi en tur forbi grønthandleren. How you like them apples :
#110 tiany 16 år siden
Super 18-årig fra 90erne, jeg er vild med nummeret 9/10
Ja der er ikke rigtig lavet nogen musikvideo endnu, men singlen kan hentes gratis fra deres officelle side(indtil mandag) og jeg er hooked, et af deres fedeste nummer: