Gravatar

#11 BN 16 år siden

#8:

2/10

[url= Downey Jr.[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 tiany 16 år siden

Robert Downey Jr. har lavet et fantastisk album - The futurist og den udgave af shine der er derpå er væsentlig bedre end denne her - men fordi Robert Downey Jr ifølge min mening ikke kan gøre noget forkert(altså bortset fra stofferne og alkohol og et enkelte dårlige film) så får han 8/10


Ringetonen på min mobil:
Valar morghulis
Gravatar

#13 duuk74 16 år siden

#12 Rigtig fed klassiker :)

Her er min ringetone :p

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 16 år siden

#13 Ikke lige min genre, men ok - dog liiiidt for lang: 4/10

Et nummer, jeg pludselig kom på, men som jeg ikke har hørt i åååårevis - ved ikke lige, hvor det kom fra. Ih, du almægtige:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 Benway 16 år siden

#14 Ikke lige min smag, men hæderligt. 5/10

En nu nærmest klassisk video og sang:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 tiany 16 år siden

Det er simpelthen den bedste musikvideo ever - og Beastie Boys når de er bedst - Den kan ikke få andet fra min side end 10/10


Jeg kom til at tænke på den her, da jeg postede den sidste gang:
Valar morghulis
Gravatar

#17 Benway 16 år siden

#16 En lidt sær oplevelse, når man er vant til Springsteen udgaven, men det er et rigtig godt nummer, og han synger jo godt. 9/10

Lidt 80'er nostalgi:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18 tiany 16 år siden

#17 Ja Springsteen udgaven er god - men sidste gang jeg postede en springsteen video fik den ikke en særlig positiv modtagelse, jeg ramte en som ikke kan se det fede i The Boss og jeg fik at vide at det var familiefar-rock - hvilket jeg ikke ved om jeg skal se som en fornærmelse eftersom jeg er en kvinde på 23 ;)
Så Jeg valgte den oprindelig disko udgave af WAR
Valar morghulis
Gravatar

#19 El vez 16 år siden

#17 Blondie har aldrig været mig, så foretrækker jeg alligevel at gå et årti tilbage til WAR :) 3/10 til 80'erne.

Nyt bud:
http://www.deezer.com/track/196807
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Benway 16 år siden

#18 Pyt med det. Vi kan jo ikke alle være til Nick og Jay. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: