Det album må jeg hellere få hørt en dag. Den udgave af "Smile" (ikke 'Shine' ;-)), som jeg linkede til, kender jeg kun, fordi den er på soundtracket til filmen 'Chaplin'.
#19 Nu skal jeg da nok kommentere den :) - Lamb er vældigt afslappende at høre på, men jeg tænker måske om det bliver lidt anstrengende i længden - men 7/10 - den passer lige til mit humør i øjeblikket.
#25 Sangen er egentlig udemærket - mit problem ligger i at videoen virker som et syretrip og jeg sad næsten og fik det skidt af at se den, ikke den følelse jeg vil have en sang skal fremkalde når jeg ser/hører den... 5/10 for sangen 0/10 for videoen
#21 El vez 16 år siden
#22 BN 16 år siden
Det album må jeg hellere få hørt en dag. Den udgave af "Smile" (ikke 'Shine' ;-)), som jeg linkede til, kender jeg kun, fordi den er på soundtracket til filmen 'Chaplin'.
#23 Corgan 16 år siden
Lidt film-relateret:
Jared Leto's band 30 Seconds To Mars.
#24 tiany 16 år siden
#25 filmz-jonasgr 16 år siden
En lidt anden genre, som normalt kan få mig i godt humør:
'Cause I'm evil"
#26 El vez 16 år siden
#27 dyg 16 år siden
#28 El vez 16 år siden
#29 tiany 16 år siden
#25 Sangen er egentlig udemærket - mit problem ligger i at videoen virker som et syretrip og jeg sad næsten og fik det skidt af at se den, ikke den følelse jeg vil have en sang skal fremkalde når jeg ser/hører den... 5/10 for sangen 0/10 for videoen
Jeg kan altså godt lide Chris' stemme:
#30 filmz-jonasgr 16 år siden
8/10 for Chris og co. rigtig fedt nummer.
Vi prøver med lidt Sunset Rubdown, med fantastiske Spencer Krug:
http://www.deezer.com/track/197762
'Cause I'm evil"