Gravatar

#11 dyg 16 år siden

Må give Hr Hænder ret, der er ikke meget (wannabe)punk over det. At det så ikke lige falder i min smag er en anden sag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 16 år siden

#11 Ok, hvis jeg så siger, at det lyder som en sløj udgave af System of a Down, er jeg så lige så ignorant?

:o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 filmz-mrhands 16 år siden

#10 Rock. Så er man da sikker på den. Men funk metal/rock, eksperimentel rock ville jeg bruge som label for at være præcis. En guitar virtuoso som Buckethead og punk virkede bare helt tosset i mine ører.
Gravatar

#14 filmz-mrhands 16 år siden

#12 Ja. Fuldstændig. =D
Gravatar

#15 tiany 16 år siden

#10-14
Ifølge wiki spænder hans musik over thrash metal, funk, electronica, jazz og avant-garde musik
Valar morghulis
Gravatar

#16 filmz-mrhands 16 år siden

#15 Jeg talte så kun om det nummer jeg postede herinde. Men selv wikipedo nævner vel ikke punk? :o
Gravatar

#17 tiany 16 år siden

#16 næ det gør den ikke, det var egentlig også min måde at give dig ret på
Valar morghulis
Gravatar

#18 icetea 16 år siden

Nu trænger i da vidst til noget musik

Moby - Disco Lies (Spencer & Hill Radio Mix)



Genialt nummer efter min mening ;)
Gravatar

#19 filmz-mrhands 16 år siden

#18 Jeg kan ikke lide sådan noget country musik.
Du skal huske at bedømme den forrige sang! Se #9
Gravatar

#20 filmz-saku 16 år siden

Die Toten Hosen er ganske forfaerdeligt tysk roevballerock det stinker af 4 gears kreidler, bumser, grimt toej og hockeyhaar. 2/10


Moby kan jeg ikke sige det store om jeg synes dog vokalen er anstraengende, jeg har hoert baade vaerre og bedre i den genre. dog ikke en genre jeg gider at hoere hjemme. 6/10



[url=
]En tur til Frankrig[/url]

Skriv ny kommentar: