Gravatar

#41 El Capitan 16 år siden

Jeg prøver igen da nogen røg ind efter...

#38 Synes 8 minutter med den samme lyd bliver lidt belastende. 6/10 fordi den var så lang. (havde det været 3-4 minutter var jeg nok ikke blevet så træt af den)

#40 Superfedt nummer. Det holder hele vejen.. 9/10


Tilbage til de gamle dage hvor grunge ikke var et fy ord!
Gravatar

#42 NightHawk 16 år siden

# 41 -

Der er ikke så meget at sige her end fremragende sang. Fed indlednig og skøn melodi. Har altid godt ku' li' det band og deres lyd, 10/10.

Så skal vi på syretrip med Michael Stipe :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#43 Bates 16 år siden

Har aldrig hørt så meget R.E.M. Det har aldrig rigtig været mig.

Men dette er da en ganske udemærket sang. 7/10


Rigtig syrerock!
Gravatar

#44 NightHawk 16 år siden

# 43 -

Fedt nummer som vel godt ku' kaldes for en klassiker. jeg har ihvertfald hørt det utallige gange og blir aldrig træt af det. Det kan kun blive 10/10 igen.

Nå men efter at være blevet tvunget af min lillesøster til at se melodi grand prix...the horror...the horror, så er det jo godt, at man kan hoppe ind her i musiktråden og høre på nogen som rent faktisk kan finde ud af at synge og spille.

Nu skal vi ha' gang i spaden på fuld knald her i næste nummer :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#45 tiany 16 år siden

#44 Rigtig rigtig fed guitar og nummeret var sgu også godt ;)
9/10

Det her nummer kan næsten få mig til at tude hver gang jeg hører det, er vild med originalen med Jimmy Cliff, men her skal vi have et cover med en der også gør det godt:

Valar morghulis
Gravatar

#46 Åkepool 16 år siden

#45 - Man kan jo ikke komme udenom, at hun synger godt, men på den anden side, har det nummer aldrig rigtig sagt mig så meget.

Men som sagt en god stemme, så 7/10

Nu skal vi sgu ha' lidt elektronisk pop, når det er bedst.
Husk nu at se denne underholdende video til ende:


So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 filmz-yoshimura 16 år siden

#46 Musikken er ikke lige mig, men videoen er rigtig fin :O) Jeg vil give den 6/10.

Her er et af de (IMHO) bedste numre fra 70'erne:
[url= - Child of Innocence[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#48 inflector 16 år siden

¤47 for et par år siden havde jeg sikkert syntes bedre om den, end jeg gør i dag 6/10. Hørte meget 70er rock i mine sene teenage år, men det tiltaler mig ikke længere så meget.

Muligvis verdens sejeste døde mand
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#49 Corgan 16 år siden


#48:

Jeg er muligvis den eneste i verden der synes Johnny Cash er kedelig... but there... I said it. 3/10

En ny video fra Weezer:
Gravatar

#50 tiany 16 år siden

#49
Videoen er rigtig fed, med alle youtube-tosserne. Normalt kan jeg også godt lide Weezer, men synes dog nummeret hurtig bliver ensformigt 6/10

Jeg har før fået at vide herinde at det er familie-far rock, men nu skal jeg over at høre ham i Parken om en månedstid og jeg synes han rocker:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: