Gravatar

#1 Bobby Singer 16 år siden

Hej og velkommen til tredje omgang af bedøm sangen :)

Det er sådan set meget simpelt, man linker til en sang og den næste som poster et indlæg, kan så bedømme sangen med en karakter fra 1 til 10, eller bare skrive en kommentar til, hvis man bedre kan lide det sådan eller lave en kombination af begge. Efter at man har bedømt sangen, linker man så til en ny.

Jeg vil forslå at man enten bruger Youtube.com eller Deezer.com, eftersom man kan finde de fleste sange derinde.

Det vil måske også være en god ide at holde bedømmelsen og linket til et indlæg, for så bliver det lidt mere overskueligt.

Alle genrer for musik er tilladt.

Link til forrige tråd.

[url= please, please[/url]
Idjit
Gravatar

#2 Bates 16 år siden

Fedt cover nummer af "The Smiths". 8/10 - Smiths er stadig bedre! :)

Nyt nummer:
Gravatar

#3 Bobby Singer 16 år siden

#2 - Den er go, 8/10

Men nu skal vi have noget klassisk [url=

Enjoy ;)
Idjit
Gravatar

#4 Benway 16 år siden

Rigtig fedt nummer 8/10

Nu vi er ved guitarkunstnere så kan vi jo passende snuppe en mere:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 filmz-mrhands 16 år siden

5/10 Cartman:"Hippies, hippies... they want to save the world but all they do is smoke pot and play frisbee!" =D

Mere guitar.
[url= - Nun Chuka Kata[/url]
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 16 år siden

#5 Hmm, alt for ensformigt, amatøragtigt punkwannabe-nummer. Meget intetsigende: 2/10.

Nu til noget [url=
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 El Capitan 16 år siden

Det her er et ret fedt nummer. 6/10. Bandet bliver uudholdeligt at lytte til i længere tid. Det holder bare ikke et helt album, synes jeg.

Jeg spillede det her nummer i GH3 igår. Det er et af bonus numrene!
Gravatar

#8 filmz-mrhands 16 år siden

#6 Lyttede du overhovedet til nummeret? Hvis du gjorde, så har du haft en kortslutning, siden du kunne finde på at kalde det (wannabe)punk. Det er en fejlagtigt observation, der grænser sig til det pinlige.
Gravatar

#9 tiany 16 år siden

#7 Et udemærket rocknummer, men ikke helt på samme sværhedsgrad som "Through the Fire and Flames" ;) 7/10

Men det fik mig lige til at tænke på et af de andre bonusnumre fra GH3, som jeg synes er total fed - tysk rock:
Valar morghulis
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 16 år siden

#8 Så må du jo oplyse mig :o)

Og ja, jeg hørte faktisk hele nummeret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: