Ja, den har fået så blandede anmeldelser at det er en film jeg er nødt til at se for at danne min egen mening...men fordi mange af anmeldelserne har været dårlige har jeg haft svært ved at tage mig sammen til at se den - selvom jeg har den liggende.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har ikke fået set mange film i 2008, men en der fortjerner at komme på listen er Tropic Thunder. Ikke stor filmkunst, men den sjoveste og bedste komedie jeg har set de sidste par år. Og så har DVD-udgaven, det sjoveste kommentatorspor jeg endnu har hørt.
The Dark Knight (6/6) Lad Den Rette Komme Ind (6/6) Frost/Nixon (6/6) Wall-E (6/6) The Wrestler (6/6) Revolutionary Road (5/6) Slumdog Millionaire (5/6) Milk (5/6) Gran Torino (5/6)
#21 wimmie 16 år siden
Ja, den har fået så blandede anmeldelser at det er en film jeg er nødt til at se for at danne min egen mening...men fordi mange af anmeldelserne har været dårlige har jeg haft svært ved at tage mig sammen til at se den - selvom jeg har den liggende.
#22 danschier.dk 16 år siden
Ikke stor filmkunst, men den sjoveste og bedste komedie jeg har set de sidste par år. Og så har DVD-udgaven, det sjoveste kommentatorspor jeg endnu har hørt.
#23 Skeloboy 16 år siden
#24 filmz-Narniabæver 16 år siden
The Dark Knight 10/10
Bolt 10/10
Alvin og de frække Jordegern 8/10
El lince perdido 7/10
#25 wiseguy 16 år siden
#26 database 16 år siden
Lad Den Rette Komme Ind (6/6)
Frost/Nixon (6/6)
Wall-E (6/6)
The Wrestler (6/6)
Revolutionary Road (5/6)
Slumdog Millionaire (5/6)
Milk (5/6)
Gran Torino (5/6)
#27 Skeloboy 16 år siden
#28 filmz-Is 16 år siden
Top 5:
1 - The Dark Knight
2 - The Hurt Locker
3 - Iron Man
4 - Felon
5 - Taken
#29 BN 16 år siden
aaaaaaaaaarrrrrrghhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvordan kunne jeg glemme 'Taken'??? ....... *banker hovedet hårdt ned i tastaturet*
#30 BN 16 år siden
1) The Dark Knight (6/6)
2) Quantum of Solace (5/6)
3) Taken (5/6)
4) Revolutionary Road (5/6)