Derefter vil jeg fremhæve disse tre: Revolutionary Road, 5/6 Waltz With Bazir, 5/6 Wall*E, 5/6
Og så den obligatoriske liste med andre fede: Milk, Slumdog Millionaire, Doubt, The Dark Knight, Caos Colmo, Happy-Go-Lucky, Vicky Christina Barcelona, Frozen River(jaja...det var download)
Mangler stadig: Lad Den Rette Komme Ind Synecdoche, New York Gomorra Entre Les Murs Departures
Umiddelbart er det nok Lad den rette komme ind som var den største oplevelse. Gran Rorino, Revolutionary road ligger højt men er ikke noget der kommer på min personlige top 1500 :)
Hvis det er efter produktionsår, som det ser ud til at det er, så er følgende de bedste i 2008:
The Curious Case of Benjamin Button 9/10 The Reader 9/10 Changeling 8/10 Forgetting Sarah Marshall 8/10 Doubt 8/10 Gran Torino 8/10 Milk 8/10 Revolutionary Road 8/10 The Dark Knight 8/10 The Wrestler 8/10 Iron Man 8/10
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
2008 var et fantastisk år, umiddelbart kan jeg lige komme på disse:
The Wrestler: 6/6 The Dark Knight 6/6 Lad den rette komme ind: 6/6 Wall-E: 6/6 Waltz with Bazir: 5/6 Gomorra: 5/6 Slumdog Millionaire: 5/6 The Reader: 5/6 Gran Torino: 5/6 Revolutionary Road: 5/6
#18 Synes egentlig ikke, at Benjamin Button var noget specielt. Jo vist, den var da god, men jeg var en smule skuffet. Fik den tanke, at hvis Edward Norton havde spillet Benjamin frem for Brad Pitt, havde det været en fantastik film. Pitt var nemlig knap så god i rollen.
#11 Skeloboy 16 år siden
Derefter vil jeg fremhæve disse tre:
Revolutionary Road, 5/6
Waltz With Bazir, 5/6
Wall*E, 5/6
Og så den obligatoriske liste med andre fede: Milk, Slumdog Millionaire, Doubt, The Dark Knight, Caos Colmo, Happy-Go-Lucky, Vicky Christina Barcelona, Frozen River(jaja...det var download)
Mangler stadig:
Lad Den Rette Komme Ind
Synecdoche, New York
Gomorra
Entre Les Murs
Departures
#12 jessup 16 år siden
#13 filmz-jonasgr 16 år siden
The Curious Case of Benjamin Button 9/10
The Reader 9/10
Changeling 8/10
Forgetting Sarah Marshall 8/10
Doubt 8/10
Gran Torino 8/10
Milk 8/10
Revolutionary Road 8/10
The Dark Knight 8/10
The Wrestler 8/10
Iron Man 8/10
'Cause I'm evil"
#14 Batsy 16 år siden
The dark knight 6/6
Iron man 5/6
#15 dolphinfriendly 16 år siden
The Wrestler: 6/6
The Dark Knight 6/6
Lad den rette komme ind: 6/6
Wall-E: 6/6
Waltz with Bazir: 5/6
Gomorra: 5/6
Slumdog Millionaire: 5/6
The Reader: 5/6
Gran Torino: 5/6
Revolutionary Road: 5/6
#16 filmzkim 16 år siden
Pineapple Express
Der er en del af den ævnte, jeg slet ikke har fået set endnu. :s
Du mener vel "Be Kind Rewind"?
#17 BN 16 år siden
jamen så:
The Dark Knight (6/6)
Quantum of Solace (5/6)
Revolutionary Road (5/6)
og en af dem, der ikke var decideret imponeret, men dog ganske god:
Wall-E (4/6)
#18 wimmie 16 år siden
2. Revolutionary road
3. Changeling
4. The Wrestler
5. Doubt
6. The Pineapple Express
7. Milk
8. Wall-E
9. Iron Man
10. Happy-go-lucky
Mangler stadig at se "Benjamin Button" og "Lad den rette komme ind"
#19 mr gaijin 16 år siden
#20 filmzkim 16 år siden
;P
Synes egentlig ikke, at Benjamin Button var noget specielt.
Jo vist, den var da god, men jeg var en smule skuffet. Fik den tanke, at hvis Edward Norton havde spillet Benjamin frem for Brad Pitt, havde det været en fantastik film.
Pitt var nemlig knap så god i rollen.