Gravatar

#1 icetea 18 år siden

Hvilke(n) film har givet jer de(n) bedste oplevelse(r) i biografen i år? :)

Der er 2-3 film der umiddelbart kommer hurtigt frem hos mig:

Die Hard 4.0 - Indtil videre den fedeste film i år 07, det var virkelig en af de fedeste bio-oplevelser jeg endnu har haft, med vildt action, rigtig godt skuespil, og en ok historie.

Resident Evil 3: Extinction - var lige inde i biocity (elendigt de ikke viser den hos cinemaxx) og se den igår. Synes faktisk det er den bedste film i serien so far, det var en positiv overraskelse da jeg ikke havde forventet det store af den. Men det viste sig jo at være nice action, godt skuespil og en god historie :D

Så var der Transformers, hvori der var de fedeste effekter, og filmen var egentlig ret god, men ikke så god som de 2 tidligere nævnt.

Det er dem jeg lige pt. husker, har sikkert glemt nogen :)

Skal ind og se Saw 4 næste fredag, men tror ikke den bliver så god en oplevelse som jeg håber på :|, men lad os nu se, så længe den bare er bedre end 3'eren er jeg rimelig tilfreds :D

Hvad med jer?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Zodiac, Breach, The Lookout og Black Snake Moan.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Wrangque 18 år siden

Hmmm..

Har desværre ikke været så meget i bio som jeg kunne ønske mig i år... Måske fordi Scala Holstebro åbenbart konsekvent vælger at vise absolut lorte film!

Men kan fremhæve: Zodiac, Superbad, bourne ultimatum...
Gravatar

#4 aknot 18 år siden

Pan´s Labyrint
Gravatar

#5 Benway 18 år siden

Inland Empire, Panserkrydseren Potemkin med den nye musik, Zodiac samt The Wind That Shakes the Barley.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 mr gaijin 18 år siden

Det er godt nok tidligt. Der er stadig mange muligheder som Inland Empire, I'm Not There og meget andet. Men indtil videre:

Anche Libero va Bene
Shigan (Time)
Zodiac
Letters From Iwo Jima
The Wind that Shakes the Barley
Kunsten at græde i kor
Persepolis
13 Tzameti
El Laberinto del Fauno
Flandres
Breach
A Mighty Heart

Og ja, jeg går en del i kunstbiografer som Øst for Paradis og Grand. Og så er en del af de film også fra biografoplevelser i andre lande.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7 Benway 18 år siden

#6 Persepolis og Letters From Iwo Jima havde jeg glemt. De var også store oplevelser.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 Pytter 18 år siden

Pan's Labyrint, Death Proof, Ratatouille og Zodiac.

Og så skal man jo i Imperial og se The Wizard of Oz imorgen... Det regner jeg da også med blive en stor biografoplevelse.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#9 Bobby Singer 18 år siden

Pan´s Labyrint og Planet terror.
Idjit
Gravatar

#10 BN 18 år siden

The Bourne Ultimatum og Ratatouille
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: