Gravatar

#21 wimmie 10 år siden

Sikke mange dejlige bud - så er der da lidt at kigge efter. Har fået fat i "We are what we are" så den kommer nok på i morgen aften :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 colocho 10 år siden

#18 - Uhh ja, American Mary var jeg også ret glad for, Katharine Isabelle er et fund i den rolle! Hun er også med i NBC's Hannibal serie som også får en stor anbefaling med, om end det er en serie :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#23 Nancy 10 år siden

#21 Efterfølgende kunne du jo springe på instruktøren Jim Mickles' forrige film Stake Land, hvis du skulle være gået glip af den. Efter min mening en superunderholdende post-apokalyptisk vampyr gyser. Meget ambitiøs af en low-budget film at være.
"It's not a significant bullet." - Werner Herzog
Gravatar

#24 Thomsen 10 år siden

De bedste bud har allerede været nævnt.

Du kan også se frem til Oculus. Jeg var så heldig at se den hos en ven, der arbejder for en filmfestival og havde fået en screener-dvd tilsendt. Meget afdæmpet, men bestemt værd at se.

Og i den forbindelse fandt jeg også instruktørens første film Absentia (2011) på US Netflix. Ligesom Oculus er den ret underspillet og antyder mere, end den viser. Men den er et godt bud på den moderne monsterfilm. Den mindede på sin vis lidt om "ugens monster"-episoderne i X-Files.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 10 år siden

Absentia er ret fed, så jeg ser gerne Oculus!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 misuma 10 år siden

Jeg har allerede nævnt titlen i tråden, men den fortjener altså opmærksomheden imo.

The Last Days:

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#27 misuma 10 år siden

Lovely Molly (?) Den er faktisk udmærket.
Gravatar

#28 misuma 10 år siden

Er det overhovedet muligt at købe + 1/Plus One på region 2? Jeg evner ikke at finde den.
Gravatar

#29 Nancy 10 år siden

"It's not a significant bullet." - Werner Herzog
Gravatar

#30 misuma 10 år siden

Nice try, men det er jo region 1 Ü

Skriv ny kommentar: