Inspireret af Misumas indlæg om gysere; hvilke nyere gysere (efter 2010) er værd at se?
Jeg trænger også til snart at se en god gyser men bliver alt for ofte skuffet over udvalget. Jeg synes The Conjuring var ganske fin og Sinister samt Insidious havde begge fine momenter selvom de ikke var helstøbte. Maniac (remake) var faktisk også helt ok og Cabin in the Woods var super fed, selvom jeg nok synes den var mere sjov/underholdende end uhyggelig. The Evil Dead (remake) har jeg stående men ikke fået set endnu - håber på at den lever op til de pæne ord jeg har læst herinde om den.
Kom med jeres bedste bud :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ser man bort fra The Conjuring og CITW, så har jeg svært ved at diske op med kvalitetstitler i den genre. Måske Kill List, hvis den kan presses lidt ind under gysergenren. Jeg holder lige pt øjnene med gyseren Oculus, som ser ganske fin ud.
Inspireret af Misumas indlæg om gysere; hvilke nyere gysere (efter 2010) er værd at se?
Jeg trænger også til snart at se en god gyser men bliver alt for ofte skuffet over udvalget. Jeg synes The Conjuring var ganske fin og Sinister samt Insidious havde begge fine momenter selvom de ikke var helstøbte. Maniac (remake) var faktisk også helt ok og Cabin in the Woods var super fed, selvom jeg nok synes den var mere sjov/underholdende end uhyggelig. The Evil Dead (remake) har jeg stående men ikke fået set endnu - håber på at den lever op til de pæne ord jeg har læst herinde om den.
Enig, har dog ikke set Maniac. Evil Dead er mere splatter og blod, og et glimt af sort humor, men helt sikkert en overraskelse, dejlig at se et remake som står lidt mere for sig selv end at læne sig op af forgængerne. Håber på en 2er, tror det kunne blive skægt.
Ellers andre gysere..hmm Lords of Salem, VHS 1+2 og der var et eller andet ved A nightmare on Elm street remaket, jeg godt kunne lide. Splice og Legion synes jeg var okay, dog langt fra over the top.
Hvis man tæller gysere tilsat lidt humor, kunne jeg også ret godt lide Tucker and Dale VS evil og Troldjægeren.
Nogen der har set Carrie?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tæller måske ikke helt, da den er fra '09, men var ret så vild med The Loved Ones. The Woman fra '11 kan bestemt også anbefales, den er i hvert fald ikke for sarte sjæle :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#1 wimmie 10 år siden
Jeg trænger også til snart at se en god gyser men bliver alt for ofte skuffet over udvalget.
Jeg synes The Conjuring var ganske fin og Sinister samt Insidious havde begge fine momenter selvom de ikke var helstøbte.
Maniac (remake) var faktisk også helt ok og Cabin in the Woods var super fed, selvom jeg nok synes den var mere sjov/underholdende end uhyggelig.
The Evil Dead (remake) har jeg stående men ikke fået set endnu - håber på at den lever op til de pæne ord jeg har læst herinde om den.
#2 Ispep 10 år siden
#3 wimmie 10 år siden
Så er jeg ikke den eneste... Synes godt nok der er meget l... ude - og hvis de ikke ligefrem er dårlige, så er de som regel bare skuffende...
#4 MOVIE1000 10 år siden
Enig, har dog ikke set Maniac. Evil Dead er mere splatter og blod, og et glimt af sort humor, men helt sikkert en overraskelse, dejlig at se et remake som står lidt mere for sig selv end at læne sig op af forgængerne. Håber på en 2er, tror det kunne blive skægt.
Ellers andre gysere..hmm Lords of Salem, VHS 1+2 og der var et eller andet ved A nightmare on Elm street remaket, jeg godt kunne lide. Splice og Legion synes jeg var okay, dog langt fra over the top.
Hvis man tæller gysere tilsat lidt humor, kunne jeg også ret godt lide Tucker and Dale VS evil og Troldjægeren.
Nogen der har set Carrie?
#5 Nancy 10 år siden
Antiviral
Beberian Sound Studio
We Are What We Are
#6 colocho 10 år siden
#7 wimmie 10 år siden
Tucker and Dale VS. Evil var virkelig sjov :D
Carrie har jeg ikke set... er 100% sikker på at jeg bliver skuffet efter hvad jeg har læst om den....
#8 MOVIE1000 10 år siden
#9 wimmie 10 år siden
#10 duuk74 10 år siden
The Innkeepers (og House of the Devil hvis du ikke har set den)
Killlist (nok mere thriller end gyser, men superspændende)