Gravatar

#1 Kalle Ferm 22 år siden

Jep, er ved at varme op til DVD'erne. :-D
Desuden forsøger jeg at glemme at jeg egentligt skal lave en ond danskopgave til i overmorgen. Enhver adspredelse er velkommen. :-)

Hvem synes I er den bedste Jedi i filmene?
Hvem kunne være en fantastisk Jedi?

I filmene er det helt klar Qui Gonn Jinn der er den fedeste. Han er vis på sin egen måde, samt en rogue der selv vil bestemme. Han har en fed karisma. :-D
Noget af det bedste i de nye film er at vi ser de forskellige typer Jedi. Jeg havde egentligt altid troet de alle havde samme karakteregenskaber som Obi Wan.

Jeg ville UFATTELIGT gerne se Sean Connery som en langhåret og gammel vis Jedi. Han har en enorm karisma der kunne udfylde rollen som den bedste Jedi nogensinde.

Et andet godt valg kunne være Anthony Hopkins der har lidt af de samme karakteristika som Sean Connery.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 davenport 22 år siden

Hvis det gælder, så mener jeg klart Darth Vader. Han er ond og kold, hvilket bla skyldes at man ikke kan se hans ansigt. Han er styret af sit eget behov, og forfølger nådesløst sine mål. (jaja han bliver god tilsidst, men se bort fra det!)

Morgan Freeman kunne godt udfylde en rolle som magtfuld mystisk Jedi, IMO.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 Kalle Ferm 22 år siden

Uha ja - han ville være god!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 SpielbergFreak 22 år siden

Jeg synes også Qui Gonn Jinn er for sej, han er cool. Ellers er der selvfølgelig Darth Vader han er jo kongen.

Jeg vil giver både Kalle Ferm og Davenport ret, Freeman og Connery ville være de sejeste jedi-knights.

Ellers kunne jeg godt se Max von Sydow eller Gary Oldman som en ond Sith Lord, men det er ikke hans type film, godt nok er han med i den nye Harry Potter.

Ellers ville jeg stemme på Jude Law og Ian McKellen.
Gravatar

#5 El vez 22 år siden

Vader er også min favorit..

Hvad med en Christian Bale som ung dark jedi ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 davenport 22 år siden

Ja han skulle være dark. Efter American Psycho og Equilibrium kan jeg kun se ham som afstumpet.
Gravatar

#7 Guts 22 år siden

Yoda er min favorit...

Havde også Ian McKellan. Ved dog ikke om en Roger Moore måske er blevet lidt gammel...men han kunne godt begå sig som Jedi.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#8 filmz-Wacker 22 år siden

Patrick Steward ville også gøre det godt, som efter tænksom jedi
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 davenport 22 år siden

Han læner sig bare for meget op ad sin gamle rolle til at kunne virke troværdig IMO
Gravatar

#10 Corgan 22 år siden

#5:

Uhhh... det kunne være fedt!
Christian Bale er sgu for sej.

Min favorit-jedi må være Mace Windu. Samuel Jackson spiller, som altid, rigtig fedt. En af de fedeste scener i hele Star Wars saga'en er IMO hvor (spoiler!) Mace Windu chopper Jango Fett's hoved af.
He's a bad motherfucker!

Skriv ny kommentar: