Gravatar

#21 dyg 21 år siden

Ikke nogen stor film, men Yes Virginia, There Is a Santa Claus har jeg nu set med stor glæde en del år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 rimmer 21 år siden

The GRinch, The nightmare before christmas og så a cristmas carol, både med muppets og Blackadder.

Vi er Marley og Marley
Uuuuuuuuuuuuh...
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#23 Martindan 21 år siden

The Nightmare Before Christmas...

Min tradition: Før familien samles til julemiddag d. 24 December, så skal jeg gøre følgende: lige se den et par timer før det hele går løs....

suk.. disse minder om mig gennem årene foran fjernsynet med glæde i øjnene over at se Burtons Julefilm.... suk.. minderne....
for cryin' out loud......
Gravatar

#24 filmz-Munk 21 år siden

Fars Fede Juleferie & Mickey's juleeventyr (kan godt lide den version af den klassiske historie..)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#25 rimmer 21 år siden

Så mener jeg desuden ikke det er jul før jeg har set "Anders' sneboldskamp" Den bedste AA kortfilm nogensinde.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#26 läkerol 21 år siden

The Nightmare Before Christmas, Fars Fede Juleferie og Home alone 1.. Det er klasse.. :P
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

#27 21 år siden

jeg ser Fars Fede Juleferie hver jul, og har snart gjort det i en 10 år - den er lige hyggelig hver gang, og efter jeg har fået DVD'en med kommentarspor er der jo også lidt ekstra at komme efter.

mmmbeverlyd'angelommm
Gravatar

#28 filmz-yoshimura 21 år siden

Exorcisten :-D
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#29 Morbid 21 år siden

Ej folkens. Tag lige og begrav jeres kopier af Fars Fede Juleferie :D

De har tjent det godt, men... I'ts time to move on! :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

#30 21 år siden

Morbid - det der kan betegnes som blasfemi!

Skriv ny kommentar: