Up in smoke tour ft. Ice cube, Eminem, Dre og snoop --- gir en gåsehud og får ens hår til at rejse sig... hvis i kender den fornemmelse... Nogle der kan anbefale en fed koncert video, helst hiphop
# 6 Det er jeg nu heller ikke ! ... så mine favoritter ligger også i den rockede/jazzede gruppe ;)
INXS: I'm Only Looking / The Best Of (Både liveting og videoer) The Who - The Kids Are Alright (den nye 2 disc udgave er rigtig flot) Begge er remasterede i 5.1 og DTS uhh sikken en lyd !
Diana Krall - Live in Paris (Helt eminent koncert med et af de flotteste DTS spor jeg nogensinden har hørt)
Men der er også mange, som er gode selvom de måske ikke er toppen lyd/billedmæssigt, men pokkers gode til at formidle livestemning / at være tilstede.
#6 Hvor god er Live at Wembley egentlig. Jeg er stor fan af musikken og har tit tænkt på at købe den, men alle de steder jeg har set den har prisen været ret pebret, og jeg er jo ikke særlig rig. Kan du ikke lige give mig en kort anmeldelse, så kan det være jeg får den købt lige så snart der ruller moneter ind på kontoen. -
#8 Det er en fabelagtig koncert. Jeg har i mange år nydt den på CD, så det var en rigtig fed oplevelse da jeg fik billede på - Freddie Mercury er og bliver i mine øjne en af de allerbedste rocksangere og performere nogensinde.
De har den på cd-wow fra tid til anden til omkring 100kr hvis jeg ikke tager meget fejl, dog ikke i øjeblikket.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#8 - Jeg vil give El vez ret. Det er en fremragende koncert. Koncerten på Wembley viser Queen i al deres pragt. Kan klart anbefales.
Jeg begyndte selv at lytte til Queen, da jeg fik et bånd med Queen GH1, da jeg var 11. Desværre døde Freddie senere samme år, så jeg var knust. Jeg vil virkeligt gerne opleve ham og Queen på scenen, men da dette ikke kan lade sig gøre, må jeg nøjes med dvd-udgaven af en koncert.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-el bucho 21 år siden
Nogle der kan anbefale en fed koncert video, helst hiphop
#2 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#3 filmz-Koenig 21 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#4 chronaden 21 år siden
#5 El Capitan 21 år siden
#6 El vez 21 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
INXS: I'm Only Looking / The Best Of (Både liveting og videoer)
The Who - The Kids Are Alright (den nye 2 disc udgave er rigtig flot)
Begge er remasterede i 5.1 og DTS uhh sikken en lyd !
Diana Krall - Live in Paris (Helt eminent koncert med et af de flotteste DTS spor jeg nogensinden har hørt)
Men der er også mange, som er gode selvom de måske ikke er toppen lyd/billedmæssigt, men pokkers gode til at formidle livestemning / at være tilstede.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 bobber 21 år siden
-
#9 El vez 21 år siden
De har den på cd-wow fra tid til anden til omkring 100kr hvis jeg ikke tager meget fejl, dog ikke i øjeblikket.
#10 dyg 21 år siden
Jeg begyndte selv at lytte til Queen, da jeg fik et bånd med Queen GH1, da jeg var 11. Desværre døde Freddie senere samme år, så jeg var knust. Jeg vil virkeligt gerne opleve ham og Queen på scenen, men da dette ikke kan lade sig gøre, må jeg nøjes med dvd-udgaven af en koncert.