#13 - "The Entity" er rigtig fed, men kvalificerer sig nok ikke til denne tråd, da det er nyere gysere der bliver spurgt efter og "the Entity" er vist en kende gammel (så hudt jeg visker, fra 1982) ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Men den bliver trods alt markedsført af filmselskabet som "6 piger kravler ned under jorden og bliver angrebet af ukendte væsner". Så kan man diskutere, om realiteterne retfærddiggør ordet "monstre" eller ej.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Vil anbefale Wolf Creek, den var overraskende god og møghamrende ubehagelig. The Eye skræmte mig også pænt meget, der var i hvert fald et par gustne scener undervejs. The Ring er heller ikke dårlig, og både den japanske og amerikanske er gode, selvom jeg faktisk foretrækker den amerikanske.
#12: Jeg synes, at Hostel var meget en unødvendig film. Jeg kedede mig fælt.
Hvis man ikke er til blod og vold, så synes man, at den bliver ulækker, og hvis man er til det, så synes man, at den ikke bliver ulækker hirtugt nok. Indledningen er simpelthen for lang.
Og "øjet" på hende den uheldige pige er fandeme svagt lavet.
Øje-bliver-smadret-effekt eller hur? (Jeg har ikke set den)
Hvad den slags angår, er der ikke meget, der slår øjenudstikningerne i ZOMBI 2 eller THRILLER - EN GRYM FILM. Det er ubehageligt godt lavet (nå ja, lavet og lavet... det kan man så diskutere mht. den sidste).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#21 Åkepool 17 år siden
#22 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg kan huske at jeg har set den, men jeg kan ikke huske den.
#23 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#24 dyg 17 år siden
#25 inflector 17 år siden
The Eye skræmte mig også pænt meget, der var i hvert fald et par gustne scener undervejs.
The Ring er heller ikke dårlig, og både den japanske og amerikanske er gode, selvom jeg faktisk foretrækker den amerikanske.
#26 Patriarch 17 år siden
#27 Åkepool 17 år siden
#28 inflector 17 år siden
#29 filmz-DocDoom 17 år siden
Hvis man ikke er til blod og vold, så synes man, at den bliver ulækker, og hvis man er til det, så synes man, at den ikke bliver ulækker hirtugt nok. Indledningen er simpelthen for lang.
Og "øjet" på hende den uheldige pige er fandeme svagt lavet.
#30 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Hvad den slags angår, er der ikke meget, der slår øjenudstikningerne i ZOMBI 2 eller THRILLER - EN GRYM FILM. Det er ubehageligt godt lavet (nå ja, lavet og lavet... det kan man så diskutere mht. den sidste).