#46 - Hehe, den var jo trods alt populær i en periode, så den røg på den liste.
#47 - De var da næsten 10 år da serien sluttede.. Mums! ;P
#48 - Hehe, den havde jeg lykkeligt glemt alt om. Der er optil flere af dem der kørte på RTL i gamle dage, som jeg helst ikke vil huske noget om.
#50 - Lyder lidt som Diff'rent Strokes med Gary Coleman, den serie er bare 25-30 år gammel (hvis det er som #51 siger med hvide forældre - Mener dog også, at der er lavet et par andre serier med samme koncept senere). Ellers kunne det jo også være Urkel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Der er også en klasseserie som Perfect Strangers (Mig & Min Fætter), som faktisk afstedkom spin-off-serien Family Matters (Min Kære Familie) om familien Winslow. Harriette Winslow er nemlig elevatorfører på den avis, hvor Larry og Balki arbejder. Hun er gift med Carl Winslow (Reginald VelJohnson, Die Hard), som i tide og utide bliver forstyrret af naboens søn Steve Urkel, som er håbløst forelsket i Carl og Harriette's datter Laura.
Steve Urkel gæsteoptrådte faktisk i anden episode af Step By Step (Kaos I Familien), hvor han hjalp sin penneven Mark med en fysikopgave og ledsagede Al til et bal på skolen, efter hun var blevet brændt af. Til sidst førte han skolen an i The Steve Urkel Dance.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#51 filmz-sanjo 20 år siden
Og han havde hvide forældre i serien ikke? :)
#52 dyg 20 år siden
#47 - De var da næsten 10 år da serien sluttede.. Mums! ;P
#48 - Hehe, den havde jeg lykkeligt glemt alt om. Der er optil flere af dem der kørte på RTL i gamle dage, som jeg helst ikke vil huske noget om.
#50 - Lyder lidt som Diff'rent Strokes med Gary Coleman, den serie er bare 25-30 år gammel (hvis det er som #51 siger med hvide forældre - Mener dog også, at der er lavet et par andre serier med samme koncept senere). Ellers kunne det jo også være Urkel.
#53 filmz-sanjo 20 år siden
#54 filmz-michaell 20 år siden
#55 filmz-sanjo 20 år siden
#56 dyg 20 år siden
#57 filmz-Business Monkey 20 år siden
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#58 filmz-sanjo 20 år siden
#59 filmz-michaell 20 år siden
#60 MikkelHJ 20 år siden
Steve Urkel gæsteoptrådte faktisk i anden episode af Step By Step (Kaos I Familien), hvor han hjalp sin penneven Mark med en fysikopgave og ledsagede Al til et bal på skolen, efter hun var blevet brændt af. Til sidst førte han skolen an i The Steve Urkel Dance.