Jeg synes Peter Stormare, Roberto Benigni, Don McKellar (har kun set ham i én film, men der var han god :) ) og Jake Gyllenhaal alle er fremragende og alsidige skuespillere
- og så selvfølgelig Steve Buscemi, men han er vist blevet nævnt en del gange før her...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Brad Pitt Edward Norton Harrison Ford Morgan freeman Johnny depp Joe peschi (sp?) Mel Gibson ( dog ikke de nyeste af hans film) good ol' arnold Tim robbins ( ændret mit syn på ham meget efter jeg så shawshank redemption, som ikke er så forfærdelig længe siden ) Colin Farrel Samuel L. Jackson Bruce willis
_______________________________________ How much does life weigh?
Jeg har altid været meget betaget af William H. Macy´s skuespil. Han har et meget specielt, amerikansk ansigt, og ligner næsten en MAD-karikatur. Især i Fargo spiller han jo formidabelt som Jerry Lundegaard.
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17 - har du set Panic? Det er vist en af de få film hvor Macy har en hovedrolle, men der er næsten ingen der kender den. Ærgeligt, for han er god nok til en stor rolle
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 El vez 22 år siden
#12 lagoni 22 år siden
#13 lagoni 22 år siden
- og så selvfølgelig Steve Buscemi, men han er vist blevet nævnt en del gange før her...
#14 coolflash 22 år siden
Og damn - Tom Hanks havde jeg lige glemt (!) Så lige Forrest Gump her forleden (igen igen igen), og der spiller han jo mildest talt fabelagtigt.
#15 filmz-Daedalos 22 år siden
Brad Pitt
Edward Norton
Harrison Ford
Morgan freeman
Johnny depp
Joe peschi (sp?)
Mel Gibson ( dog ikke de nyeste af hans film)
good ol' arnold
Tim robbins ( ændret mit syn på ham meget efter jeg så
shawshank redemption, som ikke er så forfærdelig
længe siden )
Colin Farrel
Samuel L. Jackson
Bruce willis
How much does life weigh?
#16 filmz-Daedalos 22 år siden
How much does life weigh?
#17 davenport 22 år siden
_