Homer Simpson: No I'm not Marge. They're embarrasing me, they're embarring America. They turned the navy into a floating joke, they ruined all our best names like Bruce and Lance and Julian. Those were the toughest names we had, now they're just...
Gay: Queer?
Homer Simpson: Yeah, and that's another thing. I recent YOU people using that word. That's our word for making fun of you. We neeeed it.
*He he* Total god.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Lige meget hvor dårlig en film Meg Ryan er i, så har hun en livsglæde og charme der vinder hver gang hos mig. Jeg ved godt hun har lavet en hel del dårlige film, men hun har udstråling som er meget vigtigt i min bog. Hun er ikke den klassiske Bond Babe eller noget, hun er bare dejlig.
Som i nok har gættet nu så har jeg altid haft et crush på hende, så hvis du læser det her Meg, vil du ikke nok gifte dig med mig? :)
#31 nakalay 22 år siden
#32 SpielbergFreak 22 år siden
Hun er vold lækker!!!;-) og du er bare supermærkelig eller bøsse;-)
#33 Guts 22 år siden
#34 SpielbergFreak 22 år siden
Eller også er du bøsse;-)
#35 nakalay 22 år siden
#36 SpielbergFreak 22 år siden
Eller bøsser
#37 Kalle Ferm 22 år siden
No I'm not Marge. They're embarrasing me, they're embarring America. They turned the navy into a floating joke, they ruined all our best names like Bruce and Lance and Julian. Those were the toughest names we had, now they're just...
Gay:
Queer?
Homer Simpson:
Yeah, and that's another thing. I recent YOU people using that word. That's our word for making fun of you. We neeeed it.
*He he* Total god.
Jakob
#38 filmz-Plimmer 22 år siden
Som i nok har gættet nu så har jeg altid haft et crush på hende, så hvis du læser det her Meg, vil du ikke nok gifte dig med mig? :)
#39 filmz-phalanx 22 år siden
#40 SpielbergFreak 22 år siden
InnerSpace (Min mikromakker)
You`ve got mail
Proof of life (livstegn)
Ja listen er ikke så lang, men hun er sgu dejlig alligevel.