Blood - the last vampire. noget af det flotteste animation jeg har set(men dog er det tydeligt at de har været inde over med en computer et par gange. Vampire Hunter D er også fed( jeg har dog haft problemer med lydsiden på min.... ved ikke om det er generelt. SIN lidt nyere anime også fed, og som altid en historie som kræver at man er japaner for at digte. Street fighter - the animated movie. er ret sikker på at det er sådan her den første version hedder. Nogle af de bedst animerede kamp scener jeg har set og flot dubbing. Og så er der klassikerene: Ninja scroll Golgo 13 - the professional Fist of the north star Akira Ghost in the shell GSC - Gun smith cats(måske ikke genial... men kult) hmm... så kørte jeg lidt tør...
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
Ja - der er mange gode titler ude på kode 1 - Hvis du har mulighed for at hente/få sendt dem hos/til dem du skal bo hos, så er der flere steder, fx Amazon, som leverer fragtfrit, hvis du køber for mere end 25 USD. Det bringer priserne under Axel, som ellers er blandt de billigste herhjemme, da fragt, told og moms hurtigt får prisen op :)
#16, jep. Jeg har faktisk ikke set noget som helst "Batman Beyond" udover "Return of the Joker". Jeg lånte den klippede (altså den "normale") udgave af filmen af en ven for nogle år siden, og da jeg så den blev jeg enormt positivt overrasket. Så købte jeg den uklippede (PG-13!) udgave, og det er en særdeles mørk, medrivende og flot tegnefilm - absolut en af genrens bedste.
Den kære El Vez bliver snart opdraget i Batman Beyond: Return of the Joker, da jeg netop har bestilt den uklippede udgave hjem. :)
Iøvrigt er der netop kommet endnu en Batman tegnefilm, ved navn "Batman: Mystery Of The Batwoman" der, ligesom de andre jeg har nævnt, er en tegnefilm i spillefilmslængde.
Jamen så vil jeg da benytte lejligheden til at opdrage lidt på Ze Insider ved at anbefale Batman, Mask of the Phantasm og Batman: Beyond - bare starten af Phantasm med glimt af gode gamle Gotham City og Shirley Walkers helt utrolige stykke kormusik er nok til at slå benene væk under mig.. Not to be missed! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#19, jeg har "Mask of the Phantasm" på video (derfor har jeg ikke set den i adskillige år), og ja, det er en ganske fremragende tegnefilm. Favorit øjeblik: Batman træder på bordet ;-)
#11 filmz-Kadann 22 år siden
Batman: Mask of the Phantasm
#12 filmz-Diller82 22 år siden
Vampire Hunter D er også fed( jeg har dog haft problemer med lydsiden på min.... ved ikke om det er generelt.
SIN lidt nyere anime også fed, og som altid en historie som kræver at man er japaner for at digte.
Street fighter - the animated movie. er ret sikker på at det er sådan her den første version hedder. Nogle af de bedst animerede kamp scener jeg har set og flot dubbing.
Og så er der klassikerene:
Ninja scroll
Golgo 13 - the professional
Fist of the north star
Akira
Ghost in the shell
GSC - Gun smith cats(måske ikke genial... men kult)
hmm... så kørte jeg lidt tør...
The pen is mightier than the sword...mostly.
#13 filmz-Simba 22 år siden
Tak for alle titler og anbefalinger (og sjove klp Spanner ;) ) jeg tror ikke at der bliver råd til at købe så meget andet på turen *S*
Venlig hilsen
Peter
#14 filmz-Diller82 22 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Gud tur og film"Jagt" !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 El vez 22 år siden
#17 The Insider 22 år siden
#18 filmz-Kadann 22 år siden
Den kære El Vez bliver snart opdraget i Batman Beyond: Return of the Joker, da jeg netop har bestilt den uklippede udgave hjem. :)
Iøvrigt er der netop kommet endnu en Batman tegnefilm, ved navn "Batman: Mystery Of The Batwoman" der, ligesom de andre jeg har nævnt, er en tegnefilm i spillefilmslængde.
#19 El vez 22 år siden
#20 The Insider 22 år siden