Hej ved ikke om denne tråd har eksisteret før, og mange kender den måske.
Idéen med denne lille leg er at man stiller sin filmsamling til beskuelse og lader den bedømme. Dem der bedømmer vælger så hvad de synes er dine bedste 5 film, dine værste 5 film og hvilke 5 film du mangler mest i din samling. Det skriver de så i tråden og stiller derpå deres egen samling til beskuelse og så kører vi videre. Det kræver altså at man har en eller anden form for on-line liste af sine film. Men når jeg nu har startet tråden må jeg nok hellere stille min samling frem først (listen er ikke komplet men der er da en 500 stk. at kigge på)
Jeg tror at ideen er at den der kommer med resultatet af #1's samling, får lov til at få sin bedømt. Ellers ender vi vel med 30 lister og ingen top 5...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#5 Ok jeg svarer så mit link der virker kan komme på.
Bedste 5 Gøgereden - En fantastisk film alle dage Tarzan (animated) 2-Disc C.E. - Jeg ville slå ihjel for den DVD. Men Tarzan kan ikke engang findes i normal udgivelse. X-Files Season 1 C.E. - Lækker udgave af den fedeste sæson. Titan. A.E. - Ved ikke hvorfor men jeg er helt vild med den tegnefilm. Convoy C.E. - Truckere ahhh
Værste 5 Danser Med Ulve - Der er mange fede udgivelser af den film, men jeg kan bare ikke lide filmen sååå. Fluernes herre - Et traume fra folkeskoletiden. Vi så den 4 gange på 1 år. Så aldrig mere. Red Heat - Men sådan var film vel dengang. Specielt med Arnold Mortal Kombat Conquest - Dark Shadow - GÆlder alle filmene i den serie. Prinsen af Egypten (The Prince of Egypt) - Jeg synes den var et flop på alle punkter
Største mangel Aladdin - Du har mange Disney film men mangler den efter min mening bedste. Kill Bill Vol 2 - Har man sagt a må man også sige b når de hænger sammen (gælder også L.O.T.R) Jurassic Park DTS - Hvis man er glad for den film synes jeg klart at man skal gå efter den med DTS det er så fedt til den film.
Men generelt udemærket samling der viser hvad du kan lide af genre og du er pænt dækket ind derunder. Desuden mange S.E. m.m. Vil til min død være misundelig på Tarzan udgivelsen.
#7 - Takker. Mht. Red Heat, så købte jeg den mest af nostalgi. Mortal Kombat har jeg endnu ikke set - har købt den til næste gang vi skal på drengetur. Vi er en 8-10 gutter der plejer at tage en weekend om året i sommerhus og se film og spille playstation og sidste gang var der en der havde MK1 med og så tænkte jeg at det var ok til sådan en weekend! :-)
Mht. Tarzan, så købte jeg den for lidt under 200,- hos loaded247.co.uk, men de har den ikke mere. Til gengæld kan du få den her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=6335 godt nok på R3 NTSC, men alligevel...
Håber du finder den - den er alle pengene værd uanset prisen! Der er bl.a. nogle af Phil Collins originale demo-versioner af sangene med - ret sjovt at høre!
Og så håber jeg iøvrigt på at få Aladdin og Tarantino Boxen til jul... Så er det kun JP-DTS jeg mangler! :-)
Jeg starter med de slemme: Wild Wild West - Det eneste gode ved din film er Levin Klines kommentar "Yes, he's an idiot" og Hayeks r.. Deep Blue Sea - Nej, nej og atter nej! Mad Max: Beyond THunderdome - Tina Turner som skuespiller? Nej tak. George of the Jungle - Jeg får mavekramper af den mand (og hvad er der gået galt for John Cleese?) Bulletproof Monk - Var tvangsindlagt til at se den op til flere gange, så no more, please ...
De gode: Oldboy - Den bedste film i år 2004 Big Trouble In Little China - Nostalgitrip Evil Dead (Book of the Dead - Den udgave MÅ jeg have en dag. Cowboy Bebop (Collector's Art Box - Uhmm ... Big Fish (ltd.) - Endnu en udgave, jeg må have snitterne i.
Mangler: Kurosawa er underrepräsenteret - Hvor er Seven Samurai? Jin-Roh - Efter min mening en rigtig god anime-film Bladerunner - Den SKAL man have! Dark Water - En superfilm/meget mere end bare en gyser. The Big Lebowski - Sjoveste film i mands minde
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 rimmer 21 år siden
Idéen med denne lille leg er at man stiller sin filmsamling til beskuelse og lader den bedømme. Dem der bedømmer vælger så hvad de synes er dine bedste 5 film, dine værste 5 film og hvilke 5 film du mangler mest i din samling. Det skriver de så i tråden og stiller derpå deres egen samling til beskuelse og så kører vi videre. Det kræver altså at man har en eller anden form for on-line liste af sine film. Men når jeg nu har startet tråden må jeg nok hellere stille min samling frem først (listen er ikke komplet men der er da en 500 stk. at kigge på)
Værsågod
http://www.intervocative/dvdcollection.aspx/2by
Håber nogen gider lege med. Man kan få en del fede idéer til hvad man eller kan købe og hvad andre har.
#2 filt 21 år siden
#3 DarkLight 21 år siden
#4 rimmer 21 år siden
www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/2by
#5 McPeter 21 år siden
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Mc...
#6 DarkLight 21 år siden
#7 rimmer 21 år siden
Ok jeg svarer så mit link der virker kan komme på.
Bedste 5
Gøgereden - En fantastisk film alle dage
Tarzan (animated) 2-Disc C.E. - Jeg ville slå ihjel for den DVD. Men Tarzan kan ikke engang findes i normal udgivelse.
X-Files Season 1 C.E. - Lækker udgave af den fedeste sæson.
Titan. A.E. - Ved ikke hvorfor men jeg er helt vild med den tegnefilm.
Convoy C.E. - Truckere ahhh
Værste 5
Danser Med Ulve - Der er mange fede udgivelser af den film, men jeg kan bare ikke lide filmen sååå.
Fluernes herre - Et traume fra folkeskoletiden. Vi så den 4 gange på 1 år. Så aldrig mere.
Red Heat - Men sådan var film vel dengang. Specielt med Arnold
Mortal Kombat Conquest - Dark Shadow - GÆlder alle filmene i den serie.
Prinsen af Egypten (The Prince of Egypt) - Jeg synes den var et flop på alle punkter
Største mangel
Aladdin - Du har mange Disney film men mangler den efter min mening bedste.
Kill Bill Vol 2 - Har man sagt a må man også sige b når de hænger sammen (gælder også L.O.T.R)
Jurassic Park DTS - Hvis man er glad for den film synes jeg klart at man skal gå efter den med DTS det er så fedt til den film.
Men generelt udemærket samling der viser hvad du kan lide af genre og du er pænt dækket ind derunder. Desuden mange S.E. m.m. Vil til min død være misundelig på Tarzan udgivelsen.
www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/2by
#8 McPeter 21 år siden
Mht. Tarzan, så købte jeg den for lidt under 200,- hos loaded247.co.uk, men de har den ikke mere. Til gengæld kan du få den her:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=6335
godt nok på R3 NTSC, men alligevel...
Snublede også over den almindelige R2 her:
http://www.101cd.com/video/info.asp?id=6026801&...
Håber du finder den - den er alle pengene værd uanset prisen! Der er bl.a. nogle af Phil Collins originale demo-versioner af sangene med - ret sjovt at høre!
Og så håber jeg iøvrigt på at få Aladdin og Tarantino Boxen til jul... Så er det kun JP-DTS jeg mangler! :-)
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
Wild Wild West - Det eneste gode ved din film er Levin Klines kommentar "Yes, he's an idiot" og Hayeks r..
Deep Blue Sea - Nej, nej og atter nej!
Mad Max: Beyond THunderdome - Tina Turner som skuespiller? Nej tak.
George of the Jungle - Jeg får mavekramper af den mand (og hvad er der gået galt for John Cleese?)
Bulletproof Monk - Var tvangsindlagt til at se den op til flere gange, så no more, please ...
De gode:
Oldboy - Den bedste film i år 2004
Big Trouble In Little China - Nostalgitrip
Evil Dead (Book of the Dead - Den udgave MÅ jeg have en dag.
Cowboy Bebop (Collector's Art Box - Uhmm ...
Big Fish (ltd.) - Endnu en udgave, jeg må have snitterne i.
Mangler:
Kurosawa er underrepräsenteret - Hvor er Seven Samurai?
Jin-Roh - Efter min mening en rigtig god anime-film
Bladerunner - Den SKAL man have!
Dark Water - En superfilm/meget mere end bare en gyser.
The Big Lebowski - Sjoveste film i mands minde
#10 cyberzed 21 år siden
Min liste