For det første har jeg faktisk Taegukgi ;o) Hvorfor den ikke er med på listen, skal jeg ikke kunne sige det er en fejl.
Godfather-trilogien har jeg også, men den er også smuttet ud af listen. DVDProfiler har af og til nogle glitches, så den ikke tager alle film med. Det er dog helt rigtigt, at jeg mangler Raging Bull, som jeg burde have set for længst.
Og Kevin Smiths film ... ja, de kommer (sammen med flere Coen Brothers titler).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Bedste: Band of Brothers LOTR En Verden Udenfor aka Shawshank Redemption :) Indiana Jones Dommedag Nu
Værste: American Psycho Beavis and Butt-head Eraser Sidste Chance RoboCop
Mangler: Sidste LOTR City of God Nightmare Before Christmas m.fl. men tog den i forhold til min egen samling lige nu her...kan ske jeg kommer med lidt flere
#12 og andre....vil gerne have lidt mere konkret end lige LOTR der er en mangel
#28 Det er nemlig det jeg er ude efter....vil antage i har nogen i tankerne der er ligeså vigtige som LOTR, er jo stadig ny i faget selvom jeg har været her et stykke tid nu
#21 chronaden 21 år siden
#22 filmz-yoshimura 21 år siden
Godfather-trilogien har jeg også, men den er også smuttet ud af listen. DVDProfiler har af og til nogle glitches, så den ikke tager alle film med. Det er dog helt rigtigt, at jeg mangler Raging Bull, som jeg burde have set for længst.
Og Kevin Smiths film ... ja, de kommer (sammen med flere Coen Brothers titler).
#23 cyberzed 21 år siden
Bedste:
Band of Brothers
LOTR
En Verden Udenfor aka Shawshank Redemption :)
Indiana Jones
Dommedag Nu
Værste:
American Psycho
Beavis and Butt-head
Eraser
Sidste Chance
RoboCop
Mangler:
Sidste LOTR
City of God
Nightmare Before Christmas
m.fl. men tog den i forhold til min egen samling lige nu her...kan ske jeg kommer med lidt flere
#12 og andre....vil gerne have lidt mere konkret end lige LOTR der er en mangel
#24 cyberzed 21 år siden
Mangler udvidet:
Pianist
Fifth Element
Das Boot
Leon
#25 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#26 filmz-Jessmoeller 21 år siden
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/je...
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#27 chronaden 21 år siden
er jo pænt svært at bare begynde at beskrive hvad du mangler af film :)
#28 nakalay 21 år siden
#29 cyberzed 21 år siden
#30 dyg 21 år siden
xXx - Føj.