Gravatar

#61 Outbound Sith 21 år siden

"Må jeg også kaste mig selv for løverne, mor?"
"Ja, selvfølgelig, min dreng!"

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ou...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#62 filmz-Bluhm 21 år siden

# 58
Alligator er forfærdelig, men min kæreste har en ting for dårlige gyserfilm, hvilket samlingen jo også bærer lidt præg af. MIIB er også dårlig, jeg nænner bare ikke at skille mig af med den, når jeg nu har etteren... De to Fast Furious ting og Red Sonja er guilty pleasures, det fineste inden for mindless entertainment :-) Cabin Fever vil jeg forsvare til min dødsdag, jeg synes den er superfed!

MHT til manglerne så er jeg meget enig og vil straks arbejde på det. Tak for kommentarerne.
Gravatar

#63 Scherlund 21 år siden

Nu er jeg ikke den store film kender men her er hvad jeg har at sige: (Har bådet taget film og udgivelser med under værste!)

Værste:
The Ring R2DK - Jeg er stadig sikker på at den udgivelse er en practical Joke og der snart kommer en tilbage trækning (Filmen er nu meget god omend den ikke virkede særlig skræmmende på mig)
Existenz - Traileren var meget fed, men filmen (og især slutningen) virkede så søgt på mig.
Labyrinth - Hader den film, nok fordi det var den første film jeg så hvor jeg ikke kunne sove om natten.
O Brither, Where art thou? - Nu har jeg nok prøvet at se den film 5 gange. Den er så kedelig at jeg har opgivet at se den færdig.
Sympathy for Mr. Vengeance - Få den koreanske som har det correcte Aspect Ratio.

Bedste:
Lost in Translation - En herlig lille film
Bjergkøbing Grand Prix - Var solgt da jeg hørte lyden første gang
Name of The Rose - Sean Connery når han er bedst
Fantasia Anthology - Disney når de er bedst
ET Gift set - Me Wants

Mangler:
Old Boy - Du har Sympathy for Mr. Vangeance, så skal du da også have anden film i "serien"
A Tale of Two Sisters - Gys når det er bedst
Requiem for a Dream - En film alle skulle se.
Jin-Roh - Lille rød hætte!
Grave of the Fireflies - Kom ikke og sig du/I ikke var ved at knibe en tåre.

Her er min liste: Scherlunds liste
Men lad nu vær med at sige meget under mangler, det er jeg godt klar over :)
Gravatar

#64 filmz-propagandapanda 21 år siden

Mht. Grave of the Fireflies så var jeg nu ikke ved at knibe en tåre :) Men den er da ret sørgelig.
Gravatar

#65 Outbound Sith 21 år siden

#63 "The Ring" var billig, og jeg har den absolut kun for filmen!

Mht. "Existenz", "Labyrinth" og "O Brother" så har vi vel alle film, som vi hader eller bare ikke forstår. Og jeg har endnu ikke set "Sympathy...", men den var også billig. Hvordan kan de i øvrigt lave en stort opsat "Asian Visions"-kampagne, og så proppe maltrakterede film (læs= ikke OAR) på diskene???

Jeg skal nok få set "Oldboy" og "A Tale Of Two Sisters" på et tidspunkt (nudge-nudge wink-wink, Bluhm!) og "Requiem..." er på vej!

En bemærkning til din egen samling: Holy crap! Har aldrig set så mange asiatiske film i almindelighed og anime-titler i særdeleshed samlet på ét sted! Respekt for det! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#66 Scherlund 21 år siden

Takker mange gange, men nu var det først og fremmest Anime DVD der startede indkøbene for 1½ år siden. Dog har jeg langt fra den største samling Anime.

Skriv ny kommentar: