Bedste - Lotr EE trilogy (Jeg tillod mig at slå dem sammen, alle bør eje disse film!) - The Tarantino Collecton (Don’t even get me started) - Alien Quadrilogy (En af de eller lækreste DVD udgivelser, tre fantastiske film og en dårlig) - Star Wars Trilogy (Udgivelsen kunne have været meget bedre, men man må nøjes) - Spartacus S.E. (Fantastisk film på en glimrende udgivelse, DTS jow tak!) - Old boy (Glimrende asiatisk film)
Værste: - Forhekset (Forfærdelig “komedie”, hvorfor vil man eje den?) - Okay (kan bare ikke udstå den, sorry) - I Kina spiser de hunde (Lasses Spang Olsen kan ikke lave film punktum!) - Terminator 3 (Verdens mest overflødige film, som fortæller det samme som 2’eren bare meget dårligere!)
Mangler: - Once Upon a Time in the West (Efter min mening den bedste spaghetti western nogensinde og på top 10 over de bedste westerns nogensinde) - The Good the Bad and the Ugly (Se ovenfor) - Signs (Glimrende Shyamalan film uden tvist) - The Outlaw Josie Wales (fantastisk om end overset western med Clinten. - Godfather boksen (Gangster filmene over dem alle), og skift lige den der udgave af GoodFellas ud med den nye! :-) Ben Hur (filmen der fik lige så mange Oscars som Kongen vender tilbage, og som også fortjente hver og en) Rambo – First Blood (Krig og action i en glimrende film)
Det var alt for denne gang, hvis nogen skulle have lyst, så er min samling HER
Okay vandt jeg faktisk her på filmz og Forhekset fik jeg i gave og ja den er sq ret tvivlsom, enkelte sjove indslag, men ellers ganske middelmåddig. De to andre synes jeg nu er meget sjove.
Vil lige sig at jeg har Once upon a time, The Good, The Bad and rhe Ugly, samt Godfather collection :) Den Hur, Signs og The Outlaw Josie Wales har jeg endnu ikke set, så det kan være at de dukker op, når min to buy liste bliver lidt kortere. Rambo er jo en klassiker, som jeg bare endnu ikke har fået købt.
hmm kan ikke finde Godfather på listen, måske jeg har stirret mig blind på den? Men så Miller's Crossing da; fantastisk Coen bros. og gangster film! :-)
Det er ikke helt nemt det her. Ikke så mange dårlige film iblandt. Kan godt se jeg snart burde få ryddet ud i min samling. Har alt for mange halvringe og helt ringe film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#59 Takker. Reservoir Dogs må være forsvundet, for den har jeg haft...øv. Det dersens med at låne ud :) Og ja Yojimbo og A Clockwork Orange er også titler, som står på min mangler liste.
Af "de værste" er Pearl Harbor, Cliffhanger og Twister købt pga. god lyd, ikke filmkvaliteten, som du har ret i, ikke er på toppen :)
Og ja 12 Angry Men er også een af mine topfavoritter :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#51 inflector 21 år siden
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/in...
#52 nakalay 21 år siden
#53 inflector 21 år siden
så håber jeg at det virker :)
#54 filmz-Bluhm 21 år siden
Her er mine 25 ører:
Bedste
- Lotr EE trilogy (Jeg tillod mig at slå dem sammen, alle bør eje disse film!)
- The Tarantino Collecton (Don’t even get me started)
- Alien Quadrilogy (En af de eller lækreste DVD udgivelser, tre fantastiske film og en dårlig)
- Star Wars Trilogy (Udgivelsen kunne have været meget bedre, men man må nøjes)
- Spartacus S.E. (Fantastisk film på en glimrende udgivelse, DTS jow tak!)
- Old boy (Glimrende asiatisk film)
Værste:
- Forhekset (Forfærdelig “komedie”, hvorfor vil man eje den?)
- Okay (kan bare ikke udstå den, sorry)
- I Kina spiser de hunde (Lasses Spang Olsen kan ikke lave film punktum!)
- Terminator 3 (Verdens mest overflødige film, som fortæller det samme som 2’eren bare meget dårligere!)
Mangler:
- Once Upon a Time in the West (Efter min mening den bedste spaghetti western nogensinde og på top 10 over de bedste westerns nogensinde)
- The Good the Bad and the Ugly (Se ovenfor)
- Signs (Glimrende Shyamalan film uden tvist)
- The Outlaw Josie Wales (fantastisk om end overset western med Clinten.
- Godfather boksen (Gangster filmene over dem alle), og skift lige den der udgave af GoodFellas ud med den nye! :-)
Ben Hur (filmen der fik lige så mange Oscars som Kongen vender tilbage, og som også fortjente hver og en)
Rambo – First Blood (Krig og action i en glimrende film)
Det var alt for denne gang, hvis nogen skulle have lyst, så er min samling HER
#55 inflector 21 år siden
Okay vandt jeg faktisk her på filmz og Forhekset fik jeg i gave og ja den er sq ret tvivlsom, enkelte sjove indslag, men ellers ganske middelmåddig. De to andre synes jeg nu er meget sjove.
Vil lige sig at jeg har Once upon a time, The Good, The Bad and rhe Ugly, samt Godfather collection :)
Den Hur, Signs og The Outlaw Josie Wales har jeg endnu ikke set, så det kan være at de dukker op, når min to buy liste bliver lidt kortere.
Rambo er jo en klassiker, som jeg bare endnu ikke har fået købt.
#56 filmz-Bluhm 21 år siden
#57 filmz-bloodrayne 21 år siden
bedste
indiana jones Trilogy
terminator 2
the usual suspects
x files fight the future
millers crossing
værste
cabin fever
taking lives
dracula 2001
xxx
johnny English
mangler
Godfather boksen
Alien Quadrilogy
x files season 1,2,3,4,5,6... ja alle
dracula dead and loving it
#58 filmz-Bruce 21 år siden
I nedenstående ser jeg bort fra Sopranos, Godfather, Quadrilogy, Indy, LOTR og BOB bokssættene. Vi ved alle de er super.
Bedste 5
Brazil Criterion Collection
Casablanca Special Edition
Citizen Kane 60th. Anniversary Edition
Memento Limited Edition
Das Boot DC
Dårligste 5
2 fast 2 furious
Alligator
Cabin Fever
Men in black II
Red Sonja
Mange gode film, få dårlige!
Mangler
Vertigo
Rear Window
Barry Lyndon
Oldboy
Le Cercle Rouge
Lækker samling Bluhm, du har en del jeg selv skal ha' fingrene i :)
Og min samling står her i bunden.
#59 dyg 21 år siden
Som du selv sagde, så ser jeg bort fra de bokaer som alle har.
Bedste:
12 Angry Men
Barry Lyndon
Deliverance
Taegukgi
Confessions of a Dangerous Mind
Værste:
Pearl Harbor
Cliffhanger
Skønheden og Udyret: Den Fortryllede Jul
Twister
Snake Eyes
Mangler:
Boogie Nights
Twilight Samurai
Yojimbo
A Clockwork Orange
Reservoir Dogs
Det er ikke helt nemt det her. Ikke så mange dårlige film iblandt. Kan godt se jeg snart burde få ryddet ud i min samling. Har alt for mange halvringe og helt ringe film.
#60 filmz-Bruce 21 år siden
Af "de værste" er Pearl Harbor, Cliffhanger og Twister købt pga. god lyd, ikke filmkvaliteten, som du har ret i, ikke er på toppen :)
Og ja 12 Angry Men er også een af mine topfavoritter :)