Gravatar

#21 filmz-nemesis 21 år siden

SpielbergFreak kig på #9.
Og så glemte jeg selvfølelig Unforgiven.
Gravatar

#22 lagoni 21 år siden

#19 - så vidt jeg kan se på bagsiden, har den kun franske og spanske undertekster. Hvor ser du den har engelske?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg har selv den udgave af filmen, så jeg ved at der er engelske tekster, så man kan roligt købe den;-)

DTS sporet er FANTASTISK! Rigtig god lyd og flot billed, men det er alle titler fra Vista Series jo:
Vista Series.com

Klik på "enter site"
Gravatar

#24 SpielbergFreak 21 år siden

MED HENSYN TIL UNDERTEKSTER PÅ REGION 1 FILM:

Hvis det ikke fremgår af coveret at der er engelske tekster på, så kig efter et mærke der ser nogenlunder sådan ud: [CC]
(En firkant med to C`er indeni)

Det betyder at der alligevel er tekster på, men det ligger som et "skjult" signal, og de kan ikke vælges fra discens menu. Man kan ikke se signalet på europæiske TV, da vi mangler den indbyggede Closed Captioned dekoder (deraf de to C`er), der sidder i amerikanske TV.

Men man kan selvfølgelig købe en Closed Captioned dekoder hos Axel

Men med hensyn til Tombstone, er der engelske undertekster der kan vælges fra menuen.

Undskyld jeg gik offtopic her, men jeg håber det gavnede;-)
Gravatar

#25 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Det var et godt oplæg, men dekoderen hos Axel er udgået :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#26 El Capitan 21 år siden

I ævler løs om Westerns, men ingen nævner "A Fistful of Dollars", som jo er ret genial... Og "genindspilningen" (hvis man kan kalde den det) er osse for nice...!!!! (Last Man Standing)...

Men ellers er jeres valg sgu også pisse fede...
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

"Last Man Standing" syntes jeg nu ikke var noget særligt :-/ ... men jeg er enig i at "A Fistful of Dollars" er en god western.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#28 bobber 21 år siden

"Il buono, il brutto, il cattivo", som den hedder på originalsproget, er helt klart den bedste western af dem jeg har set. Men derudover har jeg et svagt punkt for Django fra 1966. Bare gåden om hvad der er i den kiste er værd at se filmen for.
-
Don't Panic
Gravatar

#29 filmz-Kviksand 21 år siden

#26 Hvis du kan lide "A Fistful Of Dollars" og "Last Man Standing", så burde du også at se den film som har inspireret til netop disse to; "Yojimbo" af Kurosawa.

Mht. bedste westerns er det jo blot at nævne SERGIO LEONE!!!

(Erm... minus "My Name Is Nobody")
Gravatar

#30 ks 21 år siden

Fik endelig set "Once Upon A Time In The West" igår, og jeg må nok indrømme at det var en ualmindeligt gennemført film, som var utrolig godt fortalt, så den må nok figuere blandt mine favoritter. Det jeg fandt lidt pudsigt var egentlig at der ikke var så meget action i den, der var koncentreret mere på at bygge selve historien og atmosfæren.

Skriv ny kommentar: