Gravatar

#1 gi-jones 21 år siden

Nu vi snakker om westerns, hvad synes folk så umiddelbart er den fedeste western ever?

Umiddelbart er jeg ikke en ekspert på området, men Young Guns er en klar favorit her...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Jeg siger sgu Tombstone... fordi Val Kilmer er for friggin cool som Doc Holiday...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-superfrez 21 år siden

Once Upon A Time In The West!!!!
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Nu har jeg langt fra set alle, og jeg mangler specielt mange af de klassiske westerns. Young Guns var jeg helt vild med da jeg var mindre, men hvis jeg skulle pege på en umiddelbar favorit synes jeg at Kevin Costners "Danser Med Ulve" var kanon, men nogle vil måske mene det ikke er en "rigtig" western?
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 2 jeg er enig o at Val Kilmer er cool som Doc Holiday, men min kandidat er nok "The Searchers" eller "The Wild Bunch", men fra nyere tid er der jo også bl.a. "The Long Riders" :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 Morbid 21 år siden

Min yndlings RIGTIGE western må være "The Searchers". Hvis man medregner de mere anderledes westerns, må det blive Jarmusch's "Dead Man".

Derudover er der jo "Stagecoach", "The Man Who Shot Liberty Valance", "Once Upon a Time in the West", "The Good, The Bad & The Ugly" osv. osv.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 The Insider 21 år siden

#3, I second that! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 Ikari 21 år siden

"Blazing Saddles" ;)
Gravatar

#9 filmz-nemesis 21 år siden

The Good, the Bad and the Ugly er bare så god. Elsker da Tuco og Blondie kommer til kirkegården, hvor Tuco løber rundt med det sublime The Ecstasy of Gold, som også bliver brugt af Metallica.
Ellers er Pale Rider og Young Guns også en top vesterns.
Gravatar

#10 Morbid 21 år siden

Det stykke musik er også virkelig suverænt. Venter spændt på en SACD udgave af soundtracket.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: