Bestilte nemlig The Devil's Rejects her d. 24 (og ved godt de nok ikke har været på arbejde før i dag), men min order står nemlig bare stadig på "order placed".
Tja, jeg vil umiddelbart tro det er - som du siger - pga julen. Ved der er nogen der har oplevet lange responstider, men generelt plejer de altså at være ret hurtige.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#5 Der er mange muligheder. Er der nogle bestemte, du leder efter? Ellers er www.axelmusic.com et godt sted at starte. Også www.dvdfromkorea.com har et pænt udvalg, og så er der selvfølgelig www.yesasia.com . Men det afhænger af, hvad det er, du søger. Frem for alt skal man være påpasselig med at købe de japanske udgaver af japanske film, for der er ofte ingen engelske undertekster på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 Det vil ofte være Hong Kong udgivelserne man skal gå efter svjv. Der er udkommet et par enkelte lækre koreanske udgivelser med Engelske subs, deriblandt Vibrator, Last Life In The Universe og Hana & Alice. Criterion har vist udgivet en del ældre japanske film af bl.a. Kurosawa, Suzuki og Ozu. Som #6 nævner er yesasia nok et godt sted at starte.
#7 Jeg er nu ikke helt enig med dig i, at det er HK-udgivelserne, man skal gå efter. Det er korrekt, at de ofte er meget billige, men jeg synes også, at kvaliteten tit er derefter, dvs. ikke optimalt transfer eller lydkvalitet. Og så er de desuden ikke ret gode til at tekste dernede i Hongkong.
Efter min mening bør man snarere gå efter de koreanske udgaver (eller Criterions naturligvis), men de vil så også være lidt dyrere. Mit forslag er derfor at tjekke Criterions udgivelser på www.axelmusic.dk og derefter prøve www.dvdfromkorea.com (yesasia er ofte noget dyrere).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det var lidt en dum formulering jeg lavede. HK-udgivelserne er underlegne kavilitetsmæssige, som du skrev. Men mange R2JP får som sagt ikke engelske undertekster og så er HK den eneste udvej. Alt andet er at foretrække - men udvalget af R3KR og R1 er vist ret begrænset. Dvdfromkorea har også et stærkt begrænset udvalg af japanske film, idet de kun sælger R3KR.
#1 CKY 20 år siden
#2 lagoni 20 år siden
#3 CKY 20 år siden
Bestilte nemlig The Devil's Rejects her d. 24 (og ved godt de nok ikke har været på arbejde før i dag), men min order står nemlig bare stadig på "order placed".
#4 lagoni 20 år siden
#5 filmz-saku 20 år siden
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 filmz-ataris 20 år siden
Yesasias katalog af R2JP med engelske subs -> http://global.yesasia.com/en/prdGrpDept.aspx/pid-1...
Yesasias katalog af R0 og R3 med engelske subs -> http://global.yesasia.com/en/brPrdDept.aspx/did-71...
(Hurra, indlæg nr. 800)
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
Efter min mening bør man snarere gå efter de koreanske udgaver (eller Criterions naturligvis), men de vil så også være lidt dyrere. Mit forslag er derfor at tjekke Criterions udgivelser på www.axelmusic.dk og derefter prøve www.dvdfromkorea.com (yesasia er ofte noget dyrere).
#9 filmz-ataris 20 år siden
#10 filmz-yoshimura 20 år siden