ja, okay. havde ellers håbet på at jeg kunne nyde The Devil's Rejects dagen efter nytårs aften, så jeg kunne komme til at pleje de nok noget så grove tømmermænd med en god gang vold og sort humor.
#13 Er der nogle bestemte film, du søger? Jeg er ret overbevist om, at mange titler også kan findes andre (og billigere) steder.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#16 Tror bare at de er blevet forsinket med juletravleheden samt de foregående helligdage. Der er selvfølgelig også den mulighed at de er blevet snuppet i tolden. Dette gælder selvfølgelig kun hvis de har været over bagatelgrænsen.
# 17 Hvad er bagatelgrænsen? Jeg har en ordre fra Play, der er postet d. 22 og endnu ikke modtagt :( Jeg håber det er pga jul, sne mv... Det er nemlig min BSG sæson 1.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#11 stefsims 20 år siden
#12 CKY 20 år siden
#13 filmz-saku 20 år siden
#14 filmz-yoshimura 20 år siden
#15 filmz-ataris 20 år siden
CDJapan.co.jp
DVDAsian.com
Amazon.jp.co (på japansk)
Jeg har dog ikke prøvet at handle med nogle af ovenstående
#16 chandler75 20 år siden
#17 Scherlund 20 år siden
#18 tiny 20 år siden
Jeg har en ordre fra Play, der er postet d. 22 og endnu ikke modtagt :( Jeg håber det er pga jul, sne mv... Det er nemlig min BSG sæson 1.
#19 El vez 20 år siden
#20 elwood 20 år siden
11 Nov bestilte jeg en bog fra play, modtog den i slutningen af November deromkring.
Så jeg vil sige det kan variere meget med leveringstiden
8-) men jeg fik min ordrer og det er nu det som er vigtigst.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"