Den kan bestilles hos www.dvdfromkorea.com for $20,49 + forsendelse ($29,48 ~ 175 Dkr ialt). Hos dem er der desuden gode muligheder for at snige sig uden om toldvæsnet ved hjælp af nedskrevet toldværdi eller "gift-marking".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 Mnjah, de fleste sites (bortset fra axel) hæver nu penge, så snart du bestiller, så det skal du ikke være sikker på, men den har selvfølgelig release den 1/6, så det er da ikke helt utænkeligt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 Det er sandt, men nu er axelmusic det eneste danske site, jeg køber hos, men det var mig, der ikke udtrykte mig klart nok.
#1 filmz-Bruce 20 år siden
#2 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 cyberzed 20 år siden
#5 filmz-yoshimura 20 år siden
#6 cyberzed 20 år siden
#7 filmz-yoshimura 20 år siden
#8 El vez 20 år siden
Jeg lurede godt den koreanske udgivelse i sidste uge, men da jeg kiggede paa dvdcompare fandt jeg ud af at OAR maa vaere 2.35:1.. Surt.
Interessant at dvdanswers skriver "..and boasts a 1.85:1 anamorphic widescreen transfer.." uden at tjekke OAR, heh.
#9 filmz-topmajor 20 år siden
#10 Razzia 20 år siden
Jeg glæder mig som et lille barn. :)