Jeg har lige set en reklame på TV2 for et debatprogram tror jeg. Pointen er at man ser en sekvens hvor Bille August siger til intervieweren "Jeg kan ikke gennemføre det her"...
Er der nogen der har flere detaljer m hændelsen/interviewet... Jeg blev helt nysgærrig
Så vidt jeg husker, var interviewet ellers ganske normalt, men Bille August sagde pludselig 'jeg kan ikke gennemføre det her', undskyldte mange gange og gik. Senere fortalte han at han tidligere på dagen havde set billeder fra Irak-krigen og det havde påvirket ham kraftigt.
Sådan husker jeg det i hvert fald, er ikke helt sikker...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det var sidste sommer. August skred, inden interviewet overhovedet var kommet ordentligt i gang og efterlod en letter forbløffet journalist. Han gav ganske rigtigt Irak-krigen som begrundelse bagefter: Han mistede koncentrationen, fordi han ikke syntes, at det var særligt væsentligt at snakke om hans film på dén baggrund.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 Patriarch 21 år siden
Er der nogen der har flere detaljer m hændelsen/interviewet... Jeg blev helt nysgærrig
#2 lagoni 21 år siden
Sådan husker jeg det i hvert fald, er ikke helt sikker...
#3 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#4 Patriarch 21 år siden
#5 Slettet Bruger [1383859309] 21 år siden
#6 trekster 21 år siden
#7 El vez 21 år siden
#8 Patriarch 21 år siden
#9 21 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***