Nogen der kender til nogle gode billedbehandlingsprogrammer? Det skal ikke være for avanceret og det skal helst være gratis eller i hvert fald noget med en trial periode? Det skal bruges til at lege med billeder, f.eks. at fjerne nogle mennesker fra et billede, beskære det, tilføje objekter, tilføje efffekter osv. Har leget lidt med Paint shop pro 8, men det skal helst være et mindre avanceret program, da det er nogle ikke alt for skarpe individer, der skal anvende det ;)
Jeg har ikke selv prøvet det, men GIMP skulle efter sigende være det bedste gratis billedbehandlingsprogram. Jeg ved dog ikke, hvor brugervenligt det er :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
GIMP - helt klart, men Paint Shop Pro kan jeg også anbefale i den billige ende også fordi der er masser af hjælp at finde på nettet til det program i form af gratis undervisning og brugergrupper på bl.a. MSN, Yahoo osv
# 8 Så er bl.a. PSP 7 et godt valg jeg har set den til godt 500 kr, som slår både Corel og Photo Draw og mange andre i samme klasse. Du kan evt købe Works og få Picture It og en række andre udemærkede programmer med i købet, hvis du ikke er en ørn til EDB.
# 9 Ha Ha ! Bruger det på arbejde - fedt program BTW !
#1 inflector 21 år siden
Har leget lidt med Paint shop pro 8, men det skal helst være et mindre avanceret program, da det er nogle ikke alt for skarpe individer, der skal anvende det ;)
/på forhånd tak.
#2 nakalay 21 år siden
#3 HelmerJ 21 år siden
#4 filmz-Mifan 21 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 21 år siden
Den er heller ikke så advanceret!
#7 filmz-vassago 21 år siden
#8 inflector 21 år siden
Vil lige lege lidt med gimp :)
#9 filt 21 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 9 Ha Ha ! Bruger det på arbejde - fedt program BTW !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***