Gravatar

#1 gi-jones 21 år siden

Så er der billeder fra vores optagelser på filmen Brutal Incasso. Filmen produceres på ægte low-budget vis med en lang række dygtige skuespillere. Der vil løbende blive opdateret med nye billeder, så hold øje med siden.

Der findes også info om skuespillere, crew og diverse andre ting.

Og mine damer og herrer. Linket er her:
[url=www.brutal-incasso.com]www.brutal-incasso.com[/url]

Billederne skal findes under MULTIMEDIA

Jeg skriver det herinde, fordi jeg har fundet hjælp og opmærksomhed for projektet herinde og derfor regner jeg med at i hvert fald et par af Jer måtte være interesserede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-karlerminven 21 år siden

Linket virker ikke, tror jeg da ikke! Det virker ikke hos mig, men det er nok bare noget der er galt med min computer, den er nemlig noget lort!

Ved ikke noget om filmen, og må indrømme at jeg først troede det var en Hollywood-film, men den ser da fin ud!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#3 nakalay 21 år siden

Dette link duer:
www.brutal-incasso.com
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 filmz-karlerminven 21 år siden

Yessør (Yes sir, for dem der ikke har set Terkel i Knibe eller Jul på Vestrebro, jeg er så bare en af dem der har set for meget) nu virker det!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

Hvis man havde kastet et blik på ens adresse-linie istedet for at brokke sig på filmz.dk, havde man nemt fundet fejlen :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 bobber 21 år siden

#5: En belærende sætning fra en fyr der konstant ligger fuld på en mark i Innsbruck. :-)
-
Don't Panic
Gravatar

#7 Patriarch 21 år siden

Cool cool... glæder mig til Shots fra filmen...

Godt kamera i øvrigt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 gi-jones 21 år siden

Hmm kan godt se jeg har fået lavet fuck i linket. Men altså. Det står jo lige der: www.brutal-incasso.com
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: