Og jeg som troede du var hyppig fortaler for at fremme filmelskeri uanset trosretning. Men det viser sig du jo bare er en smålig gut som alle os andre ... hvor småligt, hvor småligt. Dit vagttårn må være skuffede over dig.
Men nu da du har taget dig tid til at citere mig, så tillad mig at returnere gestussen: Havde jeg ikke allerede mistet respekten for dig for længe siden, ville have mistet den dér.
By the way, du mangler stadig at begrunde HVORFOR i en anden tråd, men jeg tager dit manglende svar som bevis A for, at du ikke er i stand til netop dette. What a shame, du var ellers tæt på at omvende mig - jeg tror i stedet, at jeg vælger at tilbede et rumvæsen.
Hvis du ikke har for travlt med at bede, tillader jeg mig derfor igen at bede om et til billede, da det ser ud til at ingen kan gætte den vlgte film. For meget at bede om..?
#1891 BN 16 år siden
Se godt på billederne!
#1892 tranberg 16 år siden
#1893 BN 16 år siden
Hvorfor er den dét, tranberg?
#1894 tranberg 16 år siden
For så... kan vi måske... gætte den, bn..?
#1895 BN 16 år siden
Tranberg, du har stadig ikke begrundet HVORFOR.
#1896 tranberg 16 år siden
Og jeg som troede du var hyppig fortaler for at fremme filmelskeri uanset trosretning. Men det viser sig du jo bare er en smålig gut som alle os andre ... hvor småligt, hvor småligt.
Dit vagttårn må være skuffede over dig.
Men nu da du har taget dig tid til at citere mig, så tillad mig at returnere gestussen:
Havde jeg ikke allerede mistet respekten for dig for længe siden, ville have mistet den dér.
By the way, du mangler stadig at begrunde HVORFOR i en anden tråd, men jeg tager dit manglende svar som bevis A for, at du ikke er i stand til netop dette. What a shame, du var ellers tæt på at omvende mig - jeg tror i stedet, at jeg vælger at tilbede et rumvæsen.
Hvis du ikke har for travlt med at bede, tillader jeg mig derfor igen at bede om et til billede, da det ser ud til at ingen kan gætte den vlgte film. For meget at bede om..?
#1897 MOVIE1000 16 år siden
#1898 BN 16 år siden
Nåda, fornemmer jeg mon lidt irritation over at blive stillet et dumt spørgsmål om noget, man allerede HAR besvaret? :-D
#1899 BN 16 år siden
#1900 BN 16 år siden
Se tv-skærmen på billede 3.