P.S. Jeg tager også DIT manglende svar som bevis A for, at du ikke er i stand til at svare. ;-)
Men... jeg har lige svaret, BN. Jeg ønsker et til billede, da jeg derfor mener det fremmer chancerne for at gætte filmen. :)
bn (1898) skrev:
Nåda, fornemmer jeg mon lidt irritation over at blive stillet et dumt spørgsmål om noget, man allerede HAR besvaret? :-D
Hvis du allerede HAR besvaret det, så copy-paste da bare svaret og skriv det i tråden igen; dét burde da være betydeligt lettere end konstant at påstå det er besvaret. Så er der selvfølgelig chancen for, at folk kan se hvor papirstynd din religiøse logik i virkeligheden er, men den risiko må du jo leve med.
Men nu skal vi ikke også fylde denne dejlige tråd med nonsens - TILBAGE TIL BILLEDERNE.
#1901 Herrguth 16 år siden
#1902 Åkepool 16 år siden
Ellers "Blades of glory"?
#1903 MOVIE1000 16 år siden
#1904 tranberg 16 år siden
Men... jeg har lige svaret, BN.
Jeg ønsker et til billede, da jeg derfor mener det fremmer chancerne for at gætte filmen. :)
Hvis du allerede HAR besvaret det, så copy-paste da bare svaret og skriv det i tråden igen; dét burde da være betydeligt lettere end konstant at påstå det er besvaret. Så er der selvfølgelig chancen for, at folk kan se hvor papirstynd din religiøse logik i virkeligheden er, men den risiko må du jo leve med.
Men nu skal vi ikke også fylde denne dejlige tråd med nonsens - TILBAGE TIL BILLEDERNE.
#1905 BN 16 år siden
Det klæder dig med lidt selverkendelse, tranberg. ;-)
#1906 Åkepool 16 år siden
#1907 tranberg 16 år siden
Spar os for din smørknivsskarpe forstand, BN, og gør hvad tråden byder.
#1908 BN 16 år siden
Nej, det er ikke den. Jeg poster lige et nyt billede ..... stani malo....
#1909 BN 16 år siden
Yes, Master!
#1910 BN 16 år siden