Gravatar

#2191 rockysds 15 år siden

American Psycho
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2192 Steffan Rasmussen 15 år siden

damn to late.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2193 rockysds 15 år siden

... jeg er så stolt over, at det er det, jeg genkender den på.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2194 RFriis 15 år siden

Hehe, jeg skulle netop til at skrive, at det var spøjst, som netop det billede fik klokkerne til at ringe. :)

Svaret er naturligvis korrekt.
Gravatar

#2195 rockysds 15 år siden

Du udvalgte vel heller ikke netop det billede helt tilfældigt. ;)

Ny omgang:
Billede 1
Gravatar

#2196 RFriis 15 år siden

Hmpf.
Gravatar

#2197 Nicki52 15 år siden

Den er tricky, men det billede på væggen hvor der står "København" virker ikke. Man kan se det ikke er danske skuespillere. Men manden britisk. Så gætter på en James Bond.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2198 MOVIE1000 15 år siden

#2197 jeg kan med 110% sige atr det ikke er en James Bond film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2199 rockysds 15 år siden

#2196 Føler man sig lidt ramt? ;)

#2197 Skarpt set. Havde rigtig nok lagt en lille "fælde" med København-plakaten, for da jeg så filmen tidligere i dag, vidste jeg bare, den måtte bruges. :)
Manden er dog ikke britisk, og som MOVIE1000 skriver, er det ikke fra en Bond-film.

Billede 2
Gravatar

#2200 Steffan Rasmussen 15 år siden

Et vildt gæt da jeg ikke har set den: Bronson?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: