Gravatar

#2201 rockysds 15 år siden

Det har jeg heller ikke, så nej, det er ikke den.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2202 mvejen 15 år siden

#2199 Hmmm, hvis du havde set filmen tidligere på dagen d. 13/9, så vil jeg gætte på at der ligger et hint i "Seværdigt tv" tråden :)
Gravatar

#2203 rockysds 15 år siden

Det gør der på sin vis faktisk, men ikke i et af mine indlæg.

Og efter at have set "A Touch of Class" er det tæt på, jeg må sluge mine ord. Glenda Jackson (hint til Kevin Bacon-quizzen ;) redder den dog på målstregen. Men nøj, hvor blev jeg bare mere og mere irriteret over den, som den skred frem.

---

Billede 3
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2204 Nicki52 15 år siden

Linket virker ikke:/
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2205 rockysds 15 år siden

Sorry. Så skulle den være der:

Billede 3
Gravatar

#2206 Nicki52 15 år siden

Ham manden ser fransk ud, så har jeg ikke set den.
Gravatar

#2207 rockysds 15 år siden

#2206 Han er rigtig nok fransk, så endnu et point til dig.

Billede 4
Gravatar

#2208 Nicki52 15 år siden

rockysds (2207) skrev:
#2206 Han er rigtig nok fransk, så endnu et point til dig.

Det er ærgeligt point ikke hjælpe mig. Det der en svær film, ingenhar gættet den indtil videre.
Gravatar

#2209 Skeloboy 15 år siden

Den er satme svær den der...har dog en følelse af, at jeg har set den
Gravatar

#2210 rockysds 15 år siden

Så smider jeg lige et hint til:

Manden set på billede 1 og 3 er et af de vellykkede tilfælde af nepotisme, da han er både er instruktørens søn og en meget dygtig skuespiller. Han har indtil i dag medvirket, nogen gange dog blot i cameos, i over et dusin af farmands film.

Billede 4.

Skriv ny kommentar: