Det gør der på sin vis faktisk, men ikke i et af mine indlæg.
Og efter at have set "A Touch of Class" er det tæt på, jeg må sluge mine ord. Glenda Jackson (hint til Kevin Bacon-quizzen ;) redder den dog på målstregen. Men nøj, hvor blev jeg bare mere og mere irriteret over den, som den skred frem.
Manden set på billede 1 og 3 er et af de vellykkede tilfælde af nepotisme, da han er både er instruktørens søn og en meget dygtig skuespiller. Han har indtil i dag medvirket, nogen gange dog blot i cameos, i over et dusin af farmands film.
#2201 rockysds 15 år siden
#2202 mvejen 15 år siden
#2203 rockysds 15 år siden
Og efter at have set "A Touch of Class" er det tæt på, jeg må sluge mine ord. Glenda Jackson (hint til Kevin Bacon-quizzen ;) redder den dog på målstregen. Men nøj, hvor blev jeg bare mere og mere irriteret over den, som den skred frem.
---
Billede 3
#2204 Nicki52 15 år siden
Linket virker ikke:/
#2205 rockysds 15 år siden
Billede 3
#2206 Nicki52 15 år siden
#2207 rockysds 15 år siden
Billede 4
#2208 Nicki52 15 år siden
Det er ærgeligt point ikke hjælpe mig. Det der en svær film, ingenhar gættet den indtil videre.
#2209 Skeloboy 15 år siden
#2210 rockysds 15 år siden
Manden set på billede 1 og 3 er et af de vellykkede tilfælde af nepotisme, da han er både er instruktørens søn og en meget dygtig skuespiller. Han har indtil i dag medvirket, nogen gange dog blot i cameos, i over et dusin af farmands film.
Billede 4.