Gravatar

#291 Steffan Rasmussen 16 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#292 mvejen 16 år siden

#291 Det må vidst være cykeltyven - herlig film
Gravatar

#293 Steffan Rasmussen 16 år siden

Det er da, Ladri di Bicyclette. Turen er din mvejen
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#294 mvejen 16 år siden

Jeg takker, her kommer billede 1 , jeg beklager den dårlige kvalitet, men vlc og mplayer er ikke så glade for at give mig screenshots lige pt.
Gravatar

#295 Steffan Rasmussen 16 år siden

Det kan vist kun være The Gods Must Be Crazy.
Gravatar

#296 mvejen 16 år siden

Argh det gik hurtigt, jeg var i tvivl om hvor mange der rent faktisk havde set den, men ja det er naturligvis korrekt. Turen er din Solhanne :)
Gravatar

#297 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så prøver vi med denne her:

Billede 1
Gravatar

#298 Steffan Rasmussen 16 år siden

Vi må hellere få et billede mere:

Marion Robert Morrison
Gravatar

#299 elwood 16 år siden

Ahh se nu kom der et kendt ansigt på så det bare hvilken film, jeg byder da et gæt, bare for og sætte gang i det.

The Searchers ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#300 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nope.

Skriv ny kommentar: